Gå til innhold

hanssae

Medlem
  • Innholdsteller

    671
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    27

Alt skrevet av hanssae

  1. Jeg hadde 128 på min E65 , etter min mening dei fineste orginal felgene BMW har 🙂 Style 128
  2. For ein god idê 👍 og for noen biler , tipper det var mange som trodde det var kongelige som var på turnë med den kortesjen 🤩 har kjørt samme turen selv og nyter det , spesiellt når en har krefter til å kjøre aktivt 😎 har ikke vært så mye i Europa men vil tro at vi har noe å stille opp med vi også
  3. For en nydelig bil 😃 Z4 er nok min neste drømmebil . Hva heter fargen ?
  4. Huff ja jeg såg det 😰 Har ikke fått det med meg , trodde jeg hadde mer en ett år etter importen , men der tok jeg feil 🙄 Fruen kjørte til Haugesund i dag , så får håpe hun ikke blir avskiltet , har bestillt time nå . Noen som vet hvor strenge dei er om en blir stoppet , ryker skiltene uansett ?
  5. Kjempe praktisk 😁 Ja dekkene er orginal dim fra ALPINA så rekner med at dei har kontroll på det . Er spesifisert med Michelin Pilot Super Sport , så jeg holder meg til det 🙂 På vinteren har jeg Vredestein 255/35 R20 på alle.
  6. Var inne å sjekket hva som stod i bilregisteret på bilen min , greit at toppfarten er registrert så slipper jeg å reise til Tyskland for å sjekke de't 😁😂 https://regnr.info/HT23128
  7. Tar du turen til Jørpeland så er du hjertelig velkommen til å prøve en B6 der også 😀
  8. Gratulerer med en fantastisk bil Turtall og smelling klarer jeg nok ikke å forså , men god smak med bilvalget har du 😉
  9. Det er greit @Orjan Var bøy og knekk jeg reagerer på 🙄
  10. Nydelig bil 😍 Men jeg kjenner jeg blir irritert når jeg ser på skiltet . . . En klassiker til 2 mill fortjener bedre 😠
  11. Trenger heldigvis ikke små barn for å ta en tur på kvelden der eneste målet er å kose seg 😀 Er så enig i det med dei fine kveldene der alle dei andre idiotene er hjemme og en er helt alene 😁 😎 Poppanlegget på fullt og bare sitte å glise . . . . . .
  12. Kunne godt tenkt meg en Roadster 😎 Men det blir garantert ikke denne 😱
  13. Enig med @papertiger , Pilot Super Sport 👍 På min er det kun det som gjelder , har 255/35 ZR20 og 295/30 ZR20 På vinteren har jeg Vredestein 255/35 97W 20" på alle.
  14. Den hadde sikkert ikke smokers package 😏 Røyking i svart BMW . . . .
  15. På tide ALPINA får litt konkuranse her , Dei får nok solgt sine uansett Which to Buy: BMW M3 Touring or ALPINA B3 Touring?
  16. Ja @papertiger 916 er et kunstverk 🤩 Importerte en strøken orginal 96 modell kjørt 24k fra Italia for 6 år siden . Den står inne om vinteren og brukes vanligvis til noen koseturer om sommeren ,men i år har jeg ikke hatt tid pga andre kjøretøy 😍 Og nei jeg er ikke singel 😂 Fruen vill helst ha den inne om vinteren , hun synest den pynter opp på en litt utradisjonell måte , og så er den så fin å se på 😀
  17. Takk for det @Fredrik 90 😀 Har en 916 også som det ikke er plass til ute . . 😇 😎
  18. At disse to skal gi samme følelse , bare på en litt annen måte 😉 slutter aldri å inponere meg 🤩 1866 kilo i differanse utgjør 1 sek til 100 . . 2,8 og 3,8
  19. Ja , men med fingeren blir det Norske priser 😀 Kansje det blir så dyrt fordi dei tror vi sitter å vifter med den hver gang vi ser politiet 😂
  20. BMW-sjåføren viste fingeren - fikk 75-doblet boten! 😂
  21. På tide å reise på jobb igjen 🤯
  22. Tusen takk , det er på Sørskår Holder på å overta etter en onkel og kommer til å flytte inn permanent neste sommer. Har selvplukk av Moreller om du skulle være i nerheten 😋 👍
  23. Ja Suleskar er en skikkelig M 😎 vei , eller B / D for ALPINA 😋
  24. Vet ikke hvor langt vest du er eller vil , men anbefaler denne Veien over Suleskar er helt fantastisk , spesiellt uten utlendinger 😋 Slik såg det ut for to uker siden .
  25. Nyter utsikten i Ryfylke 🤩 Og ja det var i går , ufyselig i dag 😒
×
×
  • Opprett ny...