-
Innholdsteller
671 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
27
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av hanssae
-
Jeg hadde 128 på min E65 , etter min mening dei fineste orginal felgene BMW har 🙂 Style 128
-
Fredrik 90 sin G30 540d xDrive M-Sport. Solgt!
emne svarte i hanssae sin Fredrik 90 i Bilder og filmer / Show-off
For ein god idê 👍 og for noen biler , tipper det var mange som trodde det var kongelige som var på turnë med den kortesjen 🤩 har kjørt samme turen selv og nyter det , spesiellt når en har krefter til å kjøre aktivt 😎 har ikke vært så mye i Europa men vil tro at vi har noe å stille opp med vi også -
For en nydelig bil 😃 Z4 er nok min neste drømmebil . Hva heter fargen ?
-
Huff ja jeg såg det 😰 Har ikke fått det med meg , trodde jeg hadde mer en ett år etter importen , men der tok jeg feil 🙄 Fruen kjørte til Haugesund i dag , så får håpe hun ikke blir avskiltet , har bestillt time nå . Noen som vet hvor strenge dei er om en blir stoppet , ryker skiltene uansett ?
-
Mitt BMW Monster! - bilder og spørsmål
emne svarte i hanssae sin Dex85 i Bilder og filmer / Show-off
Gratulerer med en fantastisk bil Turtall og smelling klarer jeg nok ikke å forså , men god smak med bilvalget har du 😉 -
Det er greit @Orjan Var bøy og knekk jeg reagerer på 🙄
-
Nydelig bil 😍 Men jeg kjenner jeg blir irritert når jeg ser på skiltet . . . En klassiker til 2 mill fortjener bedre 😠
-
Fredrik 90 sin G30 540d xDrive M-Sport. Solgt!
emne svarte i hanssae sin Fredrik 90 i Bilder og filmer / Show-off
Trenger heldigvis ikke små barn for å ta en tur på kvelden der eneste målet er å kose seg 😀 Er så enig i det med dei fine kveldene der alle dei andre idiotene er hjemme og en er helt alene 😁 😎 Poppanlegget på fullt og bare sitte å glise . . . . . . -
Kunne godt tenkt meg en Roadster 😎 Men det blir garantert ikke denne 😱
-
F12 dekkskifte fra RFT til ''normale'' dekk.
emne svarte i hanssae sin Mr. Erling i Annet BMW og motorprat
Enig med @papertiger , Pilot Super Sport 👍 På min er det kun det som gjelder , har 255/35 ZR20 og 295/30 ZR20 På vinteren har jeg Vredestein 255/35 97W 20" på alle. -
Den hadde sikkert ikke smokers package 😏 Røyking i svart BMW . . . .
-
På tide ALPINA får litt konkuranse her , Dei får nok solgt sine uansett Which to Buy: BMW M3 Touring or ALPINA B3 Touring?
-
Ja @papertiger 916 er et kunstverk 🤩 Importerte en strøken orginal 96 modell kjørt 24k fra Italia for 6 år siden . Den står inne om vinteren og brukes vanligvis til noen koseturer om sommeren ,men i år har jeg ikke hatt tid pga andre kjøretøy 😍 Og nei jeg er ikke singel 😂 Fruen vill helst ha den inne om vinteren , hun synest den pynter opp på en litt utradisjonell måte , og så er den så fin å se på 😀
-
Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!
emne svarte i hanssae sin aloebiz.net i Annet BMW og motorprat
Ja , men med fingeren blir det Norske priser 😀 Kansje det blir så dyrt fordi dei tror vi sitter å vifter med den hver gang vi ser politiet 😂 -
Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!
emne svarte i hanssae sin aloebiz.net i Annet BMW og motorprat
BMW-sjåføren viste fingeren - fikk 75-doblet boten! 😂 -
Ja Suleskar er en skikkelig M 😎 vei , eller B / D for ALPINA 😋
-
Vet ikke hvor langt vest du er eller vil , men anbefaler denne Veien over Suleskar er helt fantastisk , spesiellt uten utlendinger 😋 Slik såg det ut for to uker siden .
