Gå til innhold

hanssae

Medlem
  • Innholdsteller

    671
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    27

Alt skrevet av hanssae

  1. Helt enig , for det første er det ikke pent og for det andre er det ikke orginalt , iallefall ikke på min bil. Eneste som er på min er en gummileppe oppe på hjulbuen bak og det er nok noe ALPINA monterer. Synest forøvrig at krom grill er penest på alle farger som er mørkere enn silver grey , uavhengig om det er shadowline.
  2. Kjeltringpakk ☠️ https://www.tv2.no/nyheter/11376067/
  3. Flotte bilder av en nydelig bil 🤩
  4. Sitter i nordsjøen og lengter hjem , trøster meg med Netatmo kamera 😎 😋
  5. Gratulerer med en aldeles nydelig bil 🤩 og med dette uttstyret og kreftene så er den ikke bare fin , den er nok en fornøyelse å kjøre også 😀
  6. Tusen takk for gode råd og tips @StigJ og @mslello 👍 Med 160 eiker fordelt på 8 felger så trenger jeg all den hjelp jeg kan få 😋 😂
  7. Takk for tipset 👍 Glad jeg ikke har tatt felgene mine enda 😁 Dei er et mareritt . . . . .
  8. Det er jeg helt sikker på @Chris A Det var denne filmen jeg så , og ble avskremt . . . Trodde ikke det var så mye kabling BMW Advanced car eye 2 on f15
  9. Flott bil du har Tenkte en liten stund at det kamera må jeg ha Men så såg jeg en film på Youtube av monteringen ,og da var det ikke så nøye lengre 😂😂
  10. Har nå min første " vår " med bilen og har lagt merke til en ting , eller rettere ikke lagt merke til en ting , vårlukta . . . 😍 Har ikke vært klar over at bøndene gjøtslet før jeg gikk ut av bilen . Beklager min uvitenhet men er det kullfilter her eller ? ?
  11. I disse karantenetidene . . . 😎 😁
  12. Jeg ville hatt oransje på den, ikke for at det er penest men for at det er orginalt 😃
  13. For en nydelig bil Vet du når ALPINA begynte å dekorere caliperene selv ?
  14. Takk for tipset , Genialt Irriterer meg det merket der og har ikke tatt sjansen på å rive i det .
  15. Gratulerer med nydelig bil 😃 Er nok ikke vanskelig å kose seg her 😎
  16. I dag kan jeg ta bilde av bilen min i nordsjøen 😁 Stas 😊
  17. Hater å holde felgene rene , men elsker patenten med skjulte bolter og ventil 😍
  18. Ja Stig den gjør nok det, skulle bodd på Byberg 😎 Som du såg på Motorrama så er der litt å ta , fikk ikke gjort det i høst og nå står den i carport , surt og kaldt 😣 Sikkert lurt å gjøre det før stripene " eventuellt " kommer på 😉
  19. Hehe 😄 Ja det er ingen tvil om hva dere mener , og jeg setter stor pris på engasjementet 👍 Jeg nærmer meg nok montering , men ikke før til våren , må ta en skikkelig vårpuss først 😉 Uansett så kommer jeg ikke til å prøve selv , har fått anbefalt Montérdekor i Sandnes.
  20. Ja det er mye likt der , og resten hjelper @Orjan med 👍😀
  21. Eneste ulempen med å velge ALPINA , er ikke med i databasen til nettbutikkene 😐
×
×
  • Opprett ny...