Gå til innhold

Skulebollen

Medlem
  • Innholdsteller

    7029
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    103

Alt skrevet av Skulebollen

  1. Drømmer om en nyere M bil til vinteren Om noen kan vere int. i bytte evt. kjøp av 740en så send en PM her på Bimmers
  2. Er det 18" på 7eren? Sleng ut flere bilder Bør ha nye vinterhjul på min, og vurderer og selge felgene og kjøpe noe brukt, ser det er mye 18" på Finn fra g30 bl.a
  3. lydporno😍 Spander på dere og hør dette klippet, om så bare 20 sekund, sjekk fra 3 min blank. ( eller fra 4:30 ) Helt vilt 🥰 @Snagg30 Spesielt du 😅
  4. Må først skaffe meg en RS😬
  5. Da skal det vel vere tilgjengelig til min også.. hvor finner man det? Når jeg logger inn er der ingen info om kart update. Om jeg har betalt for 1 år med kartupdates burde jo disse ligge tilgjengelig?? Selvom den går ut etter 1 år. Da burde jo nye ikke vere tilgjengelig men gamle oppdateringer innen perioden jeg har eigd usb map update ligge tilgjengelig??
  6. Hoi! Fikk beskjed idag om at min connected drive usb map update går ut. Er der komt noen kart oppgraderinger siden oktober 2022? Isåfall burde jeg vel da laste den ned il.a dagen, etter det er det vel ingen poeng og kjøpe usb map update før om ish ett år igjen 🤔? Har ikke tid og lese meg opp og gruble for mye il.a dagen så spør her da jeg ble litt stressa over om jeg misser en kartupdate jeg har betalt for 😅
  7. Ser jo ut som en 1 serie 😳 smal og kjip
  8. Bare 6😳?
  9. https://www.nrk.no/vestland/lastebil-lasta-med-atte-bilar-velta-pa-hemsedalsfjellet-_-utfordrande-bergingsjobb-1.16569020 Se bilde nr. 2 litt nedi saken. Er det faktisk en XM? Ligger noen mill på siden der 🙈
  10. Finner ingenting i vilkårene om speilglass
  11. Rask ladestopp på Strynefjellet på veg til Barcelona for en cruisetur 🥳
  12. Hva koster to speilglass med autodim til en g11 feks.? Autodimspeil koster jo heroin. Så er det sånn at GT3 står for at du skal gange normalpris med 3. Og nei, om andre tilfeldigvis har fått dekket det, har man noe og jobbe imot forsikringselskapet med feks.. Så derfor spor jeg 🙂
  13. Noen her som har formening om sidespeilglass kan dekkes på glassforsikring? Har fått steinsprut på begge (!) Speilglassa mine på GT3en.. fant glass til 12k + mva og frakt..
  14. Det er da en enorm forskjell på forbud på salg av ny fossilbil og forbud mot bruk av fossilbil.. Hva skal man med en fossilbil nyere enn 2035 modell😅?
  15. Men hvorfor gidde og rustbehandle sin nye bil man skal ha i maks 3 år? 🤔 Er jo en kostnad man aldri får igjen for.. I tillegg om man kjører litt er jo bilen "utslitt" lenge før det er rustet hull under. ( foruten visse elendige konstruksjoner som forekommer i ny og ne, som travers på e8-9x Jeg vurderte og rustbehandle Transporteren min, da jeg har planer om og ha den lenge siden det blir verre og verre med dieselbil.. Men fant ut at bilen generelt er utslitt lenge før rusten tar knekken på den. ( kjører 30k i året )
  16. Man får jo kastet GT biler etter seg for tiden, vurdere du GT bil er tiden absolutt inne for og handle Det er dog ikke mange hundre opp for siste gen.
  17. Trekkbilen må også vaskes før P festival
  18. Min transporter som er tømrerbil og Mye mer arbeidsverktøy enn den der ser ikke slik ut 🙃
  19. Industriflis 30*30cm som er 11-12mm tykke. Tror det holder lenge med vanlig "billigflis" fra feks. Megaflis på 8mm. Den er vel 49,9m2 utvendig. 7*7m. Så er veggene ca. 15-20cm, er vel litt bredere der det var forskalingsblokk. Ligger endel bilder i tråden min innimellom.. Jeg kunne gjerne hatt den 60-70cm lengre grunnet innredning, og heller 60cm smalere. Neste garasje blir Mye større 😅
  20. At ikke du selger 540en din og heller bruker en slik som autobahn cruiser, så kan du dure rundt i en elbil til dagligdagse gjøremål.. Da får du jo en betydelig kulere bil og dure sørover med i tillegg til en praktisk melk og brød bil
  21. Dette må jo fanges opp av VG o.l?? Det er jo helt krise
  22. Gratulerer med e61 igjen 😊 dette er vel mye bil for pengene om man kan skru selv👍 Hadde håpet og se deg i en e65 men 😅 Var nok ett tryggere valg dette
  23. Gratulerer! Rar hele oljelekkasjen og hvordan den ble til😅 men godt det ordnet seg!
  24. Fantastisk med ny eksos og felger🥰
  25. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=309029085 Usikker på e6* priser, men var ikke dette en grei deal? Såg meget pen ut med en hærlig fargekombo
×
×
  • Opprett ny...