Gå til innhold

Skulebollen

Medlem
  • Innholdsteller

    7029
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    103

Alt skrevet av Skulebollen

  1. Jeg har vertfall aldri sett en bil med ødelagt dashbord🤔 har bl.a sittet i 2012 modell gått 160k der dash var like pent som nytt. Smaken er som baken, spør man her på forumet om synspunkt på en bil får man personlige preferanser til svar 😊 Jeg feks. Strekker meg langt for og få skinndash og bil uten er hovedsakelig uaktuelt. Utelukket faktisk ett par GT3er p.g.a dette, og det er jo bare en banebil🙃 Største skuffelsen med i4 som "premiumbil" var at den ikke hadde skinn på øvre dørsider.
  2. Har man først hatt skjikkelig skinn på dashbord er det ingen vei tilbake. Alt annet blir enkelt og greit kjipt😅 Påstander om at det taper seg i sola osv. Er jo helt på bærtur når man ser på en moderne bruksbil..
  3. Den var imponerende godt utstyrt, får jo min til å virke kjip inni😅 gi den ett par mnd. På Finn så byr man 450. Og har luksus uten like til prisen av en 520d g serie
  4. Tror du gjør rett i og få den opp og gå, for deretter og ordne ekstra motor. Da blir det mye enklere og finne motivasjon for videre fremdrift
  5. Går fremover ja 😊 hva skal farges på dashbord? Ser ut som det har samme farge som dørsider? ( Sort? )
  6. Føles evig lenge til sommerhjul kan monteres her på Nordvestlandet 😥
  7. Når man kjøper en uten laserlys, jobber ikke da lysene på siden av bilen forran osv.? Typ Matrix lysene til vag osv.
  8. Du stusser ikke 😁 jævlig kult!
  9. Har du forhørt deg med Carspa i Oslo ang. Farging? Der er det vertfall høyt nivå 😊 Verdt og høre om dem mener det går vertfall
  10. Gratulerer med meget kul bruksbil 😊 Hvorfor er du misfornøyd med dashbordet?
  11. Funsport blir nok meget artig! Kunne virkelig tenkt meg og vere med selv.
  12. Rart Conti ikke er med?
  13. Lyst å klistre opp en sånn av 911en over sofaen i stua når fruen er bortreist ei helg 😬 Du får legge ut litt bilder når den er komt opp på veggen 😊
  14. Ja det blir nok meget bra 😊
  15. Samme som min salmaker sa 😊 Jeg ønsker og ha der mest mulig originalt og derfor vil jeg ikke ha sømmer. Rart taktrekk skal vere så vanskelig 😅
  16. Om du finner en god prøve så si gjerne ifra 😁 mulig du finner stoff før meg i tempoet jeg og min salmaker har 😅
  17. Det må være originale deler som blir brukt. Du kan fullt ut feks. Bytte bremser selv... Eller bruke uautorisert verksted. Men alle deler på bilen må være originale. I tillegg til at servicer må tas hos PC
  18. PAW er egentlig veldig billig. Litt usikker på Panamera. Men på Cayenne og 911 er det rundt 12.000 i året. Noe som ikke er noen upris mtp. Bekymringsfritt bilhold i mine øyne.. Det som dog koster er servicer. PC har en hinsides timepris og delepriser.. Overpriset deluxe. Men om man ønsker noe "mer" enn Bmw, hva er da alternativene? Porsche er nok mer overpriset enn Bmw, men man får også noe langt mer unikt. Og stegene videre oppover fra Bmw er kostbare.. 😅
  19. Kan også kjøpe på Rudskogen 16 April 😊 Jeg er påmeldt søndag 23 og mandag 24 april på Våler 😊
  20. Gul bil kan anbefales 😬 Sparer vel på og kjøpe denne vs og vente på din? Og i tillegg får du riktige hjul, farge ingen har og kan pimpe opp innvendig 😁
  21. Style 629 frister fortsatt voldsomt, er i kontakt med ett par stykker i det store utland som selger ( bl.a linken til Daniel. ) Men det ser litt mørkt ut og få ett sett til en ok pris, spesielt mtp. At jeg virkelig ikke vil ha RFT dekk. Meen, komt over ett sett i Sverige jeg får nytt for en meget god pris vs og kjøpe dem i Norge . Som må vere overkommelig for nye felger med tmps sensorer + Continental Sport Contact 7. ( Skrik ut ang. Erfaringer med dette dekket ) Felgene er 9,5 og 10,5*21. Er vel 9" som er anbefalt fremme men må ha 9,5 for og få litt konkave. Legger ved dagsferske bilder av felgene 😊 Navnet er Ispiri FFR6. Tror disse kan funke greit. For oss som ikke må ha originale felger😬 Blir på langt nær så classy som med style 629. Men tror det kan bli tøft 😁
  22. Prata litt videre med han som skal trekke opp taket. Han var skeptisk til og trekke med alcantaraen ( som han hadde vertfall )p.g.a knekkene opp til handtakene over setene. Men han skulle prøve bestille noen nye trekkprøver så får vi ta det derifra. Kan leve med veldig mørk alcantara😊
  23. Den som er for salg har flere tidligere skader. Men nå har jeg kommet over en m tech bakfanger. Er det noen som vet om denne er eksakt lik som m5 sin? Har kanskje samme delenr? Ser lik ut på bilder, og litt googling tilsier at bakfanger er identisk på mtech og m5. Men skulle gjerne vært brennsikker 🤔
  24. Aha! Tenkte det var Ford sin ecoboost. Men trodde Camaro hadde v8.. Det var jo triste greier 😥 Viktigere med v8 enn cab for min del 😅 Men nå ligger vi an til og booke mustang cab el. For hele uken. Tenkte kanskje det var større utvalg og enklere og plukke riktig bil om man leiger i Miami. Men fint å ha bagasjen ett sted på hjemreise dagen, så blir vel leige fra Fort Lauderdale da
  25. Leigde dere mustang eller lignende og fikk camaro? Mer lyst på Camaro enn Mustang Men får bare mustang eller lignende som valg
×
×
  • Opprett ny...