Gå til innhold

KMT

Medlem
  • Innholdsteller

    237
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

Alt skrevet av KMT

  1. Hadde samme feilmeldingar på min. Tyngden av kabelbunten som henger på kontakten inn til DSC-modulen skapte dårlig kontakt. La solide strips rundt kontakten og DSC-modulen og stramma til så kontakten sit godt. Det løste problemet i mitt tilfelle. Litt "bodge fix" mao, men det fungerer.
  2. Nice!! Kjekt å ha E30 i tunet att tenker eg ja, om enn kun på besøk Liknar veldig på ein eg observerte i Froland i går ettermiddag dette
  3. Neida, går fint det. Eg logga av i november. Trudde ikkje fb stal så mykje tid, men eg har definitivt fått meir tid til garasjekos og kjenner på ein deilig ro utan det der
  4. Kjapp kveldstur til Posten for å henta KOED-pakke. Årets første tur på sommarhjul 351 vinterfelgar 351 sommarfelgar 351K kilometer
  5. Spent på å høre om det hjelper å initiere (på nytt) i INPA
  6. Kanskje dette er løsningen? Utdrag: "Fikk regnsensoren min til å virke i dag. Hjelper ikke å slette feilkode, en må også initiere regnsensoren på nytt. Eg gjorde dette med INPA." https://bimmers.no/forums/topic/717842-regnsensor-e39/?do=findComment&comment=2204916
  7. Kjenner meg igjen: Har hatt vår (E60 riktignok) i snart 9 1/2 år, har óg vansker med å bytte den ut. Fruen seier det måtte ha blitt samme/tilsvarande, berre nyare.
  8. Style 172 er ein av mine favorittar på E60
  9. Knall 😃
  10. Sjekk om det er så enkelt som dette https://youtu.be/Fl3Ah4WM_ug?feature=shared
  11. Stemmer det, eg fokuserte kun på startproblemene eit øyeblikk, du hadde jo problemer med å få på tenninga óg
  12. Ikkje lenger aktuelt å kjøpe
  13. Eg har ikkje erfaring med Hüco, men dobbel garanti ift BMWs (inntil) 2 årsgaranti gjer meg nysgjerrig på merket 😀
  14. Kan det vere clutchsensor (hvis du har manuell kasse altså) eller bremsesensor som er årsaken? Burde kanskje fått opp feilmelding isåfall men.
  15. No var eg heldig gitt (for dette var ikkje noko anna enn flaks!). Pluggane løsna faktisk på 15Nm (på driftsvarm motor) 🥳 L, eg fraråder andre å kjøle ned nye glødepluggar, sjølv på motor som ikkje er driftsvarm
  16. No problemo Og eg begynte jo å lure på meg sjøl eg óg no. Tanken var å oppnå tempforskjell mellom plugg og topp siden eg ikkje fekk montert med driftsvarm motor, men innser no at det neppe var smart 😅 Syretesten blir når eg skal løsne desse (med bruk av momentnøkkel) for det må sjekkast asap 🤣
  17. Godt poeng, dog noko krasst formulert syns eg. Men det går fint Eg varma litt med ein varmluftspistol, men det var likevel ikkje allverdens med varme eg fekk ned i glødepluggholet. Eg sjekker momentet, takk for godt hint/tips
  18. Skjønner verkstedmestaren godt eg. Opplevde det same som han fredag då eg skulle bytta glødepluggar og -relé på min N47 (E87). Eine pluggen knakk like over gjengene. Grøss og gru. Etter nokre nervepirrande timar med TiAIN-belagt bor, varme, og grisepikk frå gearwrench fekk eg han endeleg ut. Litt meir spennande enn kva eg sette pris på. Nye pluggane henta eg ut av frysen (EDIT: NB! EG ANBEFALER INGEN Å KJØLE NED NYE GLØDEPLUGGAR, EG HADDE EIN IDE OM AT DET KUNNE VERE SMART MTP AT MOTOR IKKJE VAR VARM, OG DEI KOM FAKTISK HEILT FINT UT IGJEN PÅ 15Nm PÅ DRIFTSVARM MOTOR (DAGEN ETTER MONTERING), MEN DET VAR NOK MEIR FLAKS ENN NOKO ANNA) og forvarma holet til pluggane (EDIT: FRARÅDER DETTE ÓG) før eg monterte dei.
  19. I mitt tilfelle var det leddene som takka for seg. Gjekk rett og slett i oppløsning. Ny mekanisme var her einaste løsningen.
  20. Det er mulig alt er ok no / inntil vidare, men anbefaler likevel å ta ein sjekk av plusskabelen som går under bilen frå undersida av batterikassa og fram til motorrommet. Ikkje utenkelig at termineringa i eine enden er i ferd med å snappe tvert av. Det vil isåfall kunne gi nøyaktig slike symptomer som du beskriver. Eg fekk terminert min på nytt (i enden ved batterikassa på ein E87).
  21. Kjøpte batteri no til min E87 no. Biltema var tomme (for 80Ah AGM til kr 2.199,-) i mitt område (Sørlandet), og Romnes var tomme. Kjøpte derfor Exide (82Ah AGM) frå thansen til kr 2.480,-. Meca har villedande pris på rundt 6.400,- for same batteriet. Sjølv med ok rabatt kom dei dårleg ut ift andre forhandlarar.
  22. Etter ein kjapp sjekk på vegvesen.no for eigar- og kmhistorikk kan det virka som at (evt) manipulering av km.stand av bilen din er utført før førstegongsregistrering i Norge. Tyskland har strenge straffer for slik manipulering. Simco er har høg kompetanse på styreenheter, og bistår Politiet og forsikringsselskaper i slike saker. Er ikkje sikkert dei finn noko meir enn Bavaria, men er kanskje verd eit forsøk (for deg eller forhandlaren du kjøpte av)?
  23. Eg brukte óg WD40-metoden, men for min del fungerte det kun som midlertidig fiks. Metoden som M539, som Otis nevner, har benytta er derimot ein (meir) permanent løsning som eg kjem til å gå for på min. Problemet mitt er at høgre spegelen lever sitt eige liv. Problemet har eg fått til tross for at eg for fleire år sidan deaktiverte vipprfunksjonen (både for å sørge for meir avstand til folk som går nærme langs bilen (feks på ferger) samt unngå frostproblematikken).
  24. Og, om du har vore såvidt borti noko med bilen, kan visstnok IBS ha blitt delvis utløst, hvilket kan medføre redusert forbindelse. Dermed kan du oppleve å få nok strøm til "lette" oppgaver, men ikkje til feks å starte motoren. Men, eg har ingen egen erfaring med dette.
×
×
  • Opprett ny...