Gå til innhold

BimmerFan!

Medlem
  • Innholdsteller

    887
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    3

Alt skrevet av BimmerFan!

  1. Jeg har alltid hatt en stor drøm om å jobbe som bilselger og har vært så heldig og kjempet meg fram til et andregangintervju hos et anerkjent merkeforhandler som juniorselger. Noen som har noen tips å komme med ? Hva slags spørsmål kan jeg forvente meg ? Hvor mye lønn kan en juniorselger forvente å få ?
  2. Så fin som bilen din er så synes jeg at du skal gå for et eksklusivt individual ratt med tre
  3. Jeg så deg ikke rundt bilen Satser på at vi får hilse ved en senere anledning! 😄 Helt klart den råeste BMWn som var der igår
  4. Så bilen din i Tønsberg @Fahad. Fyfader å rå den er 😄
  5. Nå har jeg jeg ikke en x-drive bil, men min 520d F10 har lignende symptomer som din bil. Den vibrerer/durer ved venstresving og akselerasjon samtidig. Bare i lav hastighet. I mitt tilfelle så er det motorfestene som er synderen. Dette har vært en svakhet på diverse biler med N47. Vi er 3 stk her på forumet som har hatt det problemet.
  6. Nydelig bil BMW har kommet med
  7. Ja, også er det heller ikke så stor forskjell mellom 535 og 550d
  8. Her har du en LCI 550D til under 700 000 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=97976665
  9. Er det noe spesiell grunn til at du gikk for zimmermann skiver? ( mindre bremsestøv?) Hva er fordelene med ventilerte skiver kontra ikke ventilerte skiver?
  10. Har bare en ting å si: Vakkert!
  11. Da må jeg undersøke dette litt nærmere på min ! Takk for utfyllende svar! Nydelig bil du har btw!
  12. Er dette bekreftet at dette er en aksjon ? Jeg føler ingen vibrasjoner i min annet enn det man kan forventa av breie runflat hjul
  13. Nr. 1: BMW F01 7-serie Nr. 2: BMW F10 5-serie Nr.3: BMW F07 5-serie GT (jepp, jeg er sær) Nr. 4: BMW E34 5-serie Nr. 5: BMW E24 6-serie.
  14. Det virker sånn ja. Som om den slurer litt på en måte
  15. https://www.youtube.com/watch?v=0hvXq1hwc_I Ny video fra denne karen. Helt rått..
  16. Tusen takk Det er veldig deilig!
  17. Fikk nå lest igjennom. Dette gjelder vel bruktbilgarantien din ? Bilen min har bare rustgarantien igjen ..
  18. Bør ikke sinkslipp gå på garantien hos BMW ? jeg har også fått det
  19. Jeg har også fått en sånn sinkslipp blære, vet du om dette går på garantien til BMW ?
  20. Da har bilen fått en etterlengtet interiørrens. Lyst interiør krever en del vedlikehold for at det skal se pent ut. Swissvax gjorde susen nok en gang. Før: Underveis: Ferdig:
  21. For min del så fungerte citrus spray/rens for å fjerne limrester etter fjerning av dekaler på en bil
×
×
  • Opprett ny...