Gå til innhold

BimmerFan!

Medlem
  • Innholdsteller

    887
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    3

Alt skrevet av BimmerFan!

  1. Godt å se at du tar vare på den nydelige bilen din Bilen min må også bytte bærearmer foran, men hos meg så var det snakk om nedre bærearm foran. Var dette tilfellet for din bil også? Isåfall hvor kjøpte du delene ?
  2. Gratulerer med råfin bil! Gleder meg til å følge med på denne bilen også
  3. Hørtes veldig kjent ut bortsett i fra at hos oss så skjer det ved venstresving og akselerasjon. For vår del har det vært motorfestene som har vært synderen. Hos oss lyder symptomene som følger; venstresving og akselerasjon samtidig fører til during/vibrering og sånn brrr lyd som du nevner. Det skal sies at vi kjører F10 med N47 motoren. I Tyskland så har det vært en aksjon på disse motorfestene for BMW F10/F11.
  4. Har også prøvd dette trikset uten hell Da har vi opplevd det samme. Dette skjedde rett etter at jeg slettet U2's plate. Så tipper at det er som du sier, at man må ha musikk i musikkbiblioteket sitt. Skal prøve å laste en ned imorgen for å prøve. Regner med at det løser det. Uff det samme skjer med min også, veldig irriterende at det alltid starter med et av u2 sine låter. Vet du om det går an å laste ned det albumet til U2 igjen gratis ?
  5. Hei folkens! Har forsøkt å skru bilen av og på, ta kabelen ut og inn, men fungerer fortsatt ikke. Har heller ikke oppdatert til IOS 11. Jeg mener at det skjedde etter at jeg slettet alt av kjøpt musikk på Iphonen. Selv om det ikke burde ha noe å si, da jeg prøvde det med en annen Iphone 6 også.
  6. Jeg får ingen informasjon på skjermen når jeg hører på musikk via USB lightning. Går heller ikke an å bytte sang, rattkontroll fungerer ikke og ingen bilde. Eneste som fungerer er at det kommer lyd. Hva kan problemet være ? Det har fungert tidligere. Det er snakk om en Iphone 6 og en 2012 F10.
  7. Helt enig, håper ikke G30 er slik.
  8. Siden det har vært diskutert litt att og fram ang. interiørkvaliteten på W213 vs G30 så har jeg lyst til å poste denne videoen. Synd, for W213 er virkelig en flott bil
  9. http://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1213988 her ser dere også bilder av interiøret, nesten helt uten kamuflasje. Se update: August 8, 2016
  10. Denne lignet veldig på Mercedes GLC-coupe..
  11. Audi Q2 30 TFSI hørtes morsomt ut...
  12. Fyttigrisen for en bil! Fargekomboen er rett og slett helt rått
  13. Pga. Kjøp av en del som er ferdig lakkert 😀
  14. Sophistogrå har så vidt jeg vet kommet i to utgaver, henholdsvis A90 (-2011) og B90 (2011-). Grunnen til at de sluttet med A90 var pga. jordskjelvet i Fukushima, Japan hvor fabrikken som produserte pigmentene til A90 ble jevnet med jorden. Noen som vet om det er merkbare forskjeller på A90 VS B90 (som jeg har) ?
  15. DAMN! 3GT har så nydelige former
  16. Helt rått! Denne bilen her kommer nok til å bli Norges best utstyrte F01, om den allerede ikke er det
  17. Tusen takk for svar. Dekkmerke og type er akkurat som de jeg har på fra før av. Får se hva det blir til
  18. Hei! Har veldig lyst til å kjøpe et sett med 20" felger (style 312) til min F10 og vil veldig gjerne ha synspunkter fra dere BMW felg guruer på forumet. - Bilen står på 350m felger nå med 9" bak og 8,5" foran, og disse 312 20" felger har lik bredde som de jeg har fra før av. Vil jeg merke noe forskjell på kjøreegenskapene til bilen ? (mtp, sporing, støy osv..) - Hva synes dere om 20" style 312 silver på en sophistogrå F10 m-sport? - Vil det by på problemer dersom jeg blir stoppet av statens vegvesen mtp. at det ikke står i vognkortet? Og er det mye jobb å få de eventuelt skrevet i vognkortet?
  19. Stolene i E91 vil være relativt like som stolene i X3, så fremt X3'n er utstyrt med sportsseter. Setene i F10/F11 kommer i tre varianter ( standard, sport, komfort) og alle tre variantene er mye mer behagelig enn setene i X3\E91 etter min mening. Jeg har selv sportsseter i skinn i min f10 og er storfornøyd. Har aldri vært borti bedre seter, utenom komfortstolene til BMW, som forøvrig ikke blir levert til X3.
  20. Tusen hjertelig takk for alle tipsene folkens! Har nå vært igjennom andregangsintervju og venter på svar. Håper virkelig at jeg får den jobben
  21. Har hatt en stor drøm om å bli bilselger. Har nå vært heldig å vært på førstegangsintervju og kommet videre til andregangintervju. Stillingen er en juniorselger stilling. Har dere noen tips/råd å komme med? Hva kan en juniorselger forvente i lønn ?
  22. C63 er kule biler uten tvil, men med 5 BMWer på rad så tror jeg at ihvertfall jeg hadde fått problemer med å like meg bak rattet i en Mercedes. Har et familiemedlem med W204 C63 AMG 6.2 litern, og den høres helt sinnsyk ut Hva med G30 M550i?
×
×
  • Opprett ny...