Godt og være bmw eiger igjen!
Nylig kjøpt tilbake etter 7 år😁 var ikke noe annet å gjøre en å slå til når jeg fikk tilbudet. Sist eu gjekk ut i 2016, kjørte den hjem på prøveskilt (4t) å ny eu kontroll dagen etter med 0 feil😁
Driver i disse dager på med ITB installasjon, og alt rundt det.
Motoren er en m10 med e21 topp, portet og 304* schrick kam.
Gjøremål
Fajs spjeldhus påvei i posten (check)
Link g3 datasprut (check)
250cc høy ohm dyser (check)
Innsug fra IE (check)
044 drivstoffpumpe (check)
Triggerhjul tilpasset å sveist på reimhjul (check)
Lagt opp nye slanger til drivstoff (check)
Wasted spark coil (check)
4-1 grenrør( under tilpassing)
Aluminum radiator (check)
Gjenstår litt diverse som kobling av sprut, og sjekke at alt virker med strøm,
montering av spjeld.
Gass overføring.
Kobling av Lamda.
Sveise ny eksos,
Bygge om gir overføring.
Elektrisk vifte på radiator, da det ble litt trangt om plassen til den orginale.
Og sikkert mye mer som jeg ikke kommer på😅
Prøver å oppdatere underveis 👌
stor takk til eldste bror får bistand og hjelp, samt leige av garasje