Altibox er jo faktisk et bra premiumprodukt med høyt oppetid, mens de fleste andre leverandører skal stadig sjonglere pakker og prakke på deg andre ting som T-wee and what not. Jeg hadde noen på døra om dagen som prøvde å selge med 5G i stedet for fiberen min, det ble jo ikke noe suksess, særlig med slagordet om at de ønsker å selge meg mer innhold i kombinasjon med "like bra tjeneste" til samme pris.