Gå til innhold

E.C.

Medlem
  • Innholdsteller

    9373
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    59

Alt skrevet av E.C.

  1. Noen som skal til Gol for M-Town on ice? 2.-3. feb? Regner med at andre som er med i BMWCCN har fått e-posten.
  2. Altibox er jo faktisk et bra premiumprodukt med høyt oppetid, mens de fleste andre leverandører skal stadig sjonglere pakker og prakke på deg andre ting som T-wee and what not. Jeg hadde noen på døra om dagen som prøvde å selge med 5G i stedet for fiberen min, det ble jo ikke noe suksess, særlig med slagordet om at de ønsker å selge meg mer innhold i kombinasjon med "like bra tjeneste" til samme pris.
  3. Enkleste er vel å legge ut på finn til en billig penge (100-300 kr).
  4. Tommel opp for Protool, har den også på mobil for å kunne kode uten PC.
  5. Det kan du si, men i realiteten så er det ingen merkeverksted som ønsker å gå god for noe som andre har puttet på bilen din og da er du like langt. Jeg har f.eks. prøvd å forhøre meg om merkeverkstedet kunne gi meg en lapp som sa at bremsene mine er større og nå tilsvarer modell "x" for denne bilen slik at de kunne godkjennes i vognkort, men det var det bare å drite i.
  6. Det handler nok primært om å slippe å bruke tid og penger på å utbetale summer til folk som har ettermontert ræl som faktisk kan ødelegge motor/drivverk. Da skjønner jeg godt at de vil legge "standard-linja" på at ting skal være godkjent i vognkort.
  7. Kanskje lettere for deg å høre med forsikringa om det holder med denne lappen for de.
  8. Har du fått noe mangellapp på det enda? Mener at det var noen her som slet med det samme for et par år siden og som ikke greide å få noen produsenter til å gå god for eksosen.
  9. Kjørt på med 225/45R17 rundt baut på min E36. Var vel klistret i dørkarmen den dimensjonen der. Mener at det neppe blir noe problem, du har vel heller fått skrevet inn en sær dimensjon. Jeg fikk heller beskjed om at det som er "standard" pleier ikke de å skrive inn en gang.
  10. Måtte Ha PSS2 eller hva det het for å få 255/40R17 på E39en. Ikke alltid like lett å oppdrive.
  11. Blir nok enten FRM eller input fra lysbryter.
  12. Mitt inntrykk av Carly er at det er veldig mye fokus på reklame for å selge App, mens innholder er det verre med. Jeg hadde ikke tatt det seriøst og det vil neppe forhandleren din heller. Carly har trolig ikke reell støtte for modellen enda og du får masse falske koder, men det gjør jo folk med Carly på eldre biler også, så ingen stor nyhet der.
  13. Jeg har vært borti en bil som hadde noen fester foran der ja, det påvirket dog ikke hvordan sitteputa skulle demonteres
  14. Er man usikker så tar man den tjukkeste
  15. Dra rett opp foran på sitteputa (røsk). Ett feste ca. midt på hvert sete. Du ser de på bildet her:
  16. Må vel halvere prisen om det skal være et håp om et raskt salg.
  17. Postet litt lengre opp Sa forresten til samboeren at det hadde jo vært en perfekt bil for henne mtp. fargekombo og litt høyere bakkeklaring over isklumper nå på vinteren. Hun var ikke helt enig, sa at den hadde fort blitt klassifisert av meg som for fin til å kjøre om vinteren og at vi da måtte ha enda en bil 😂
  18. Sikkert fra diskusjonen her jeg hadde fått tall i hodet fra, i så fall nesten rart om jeg husker slikt fra 5 år tilbake.
  19. Mener at det var dette som var diskutert tidligere, men finner selvfølgelig ingen konkret link nå. Mulig jeg husker feil, men det er nå ved salg av en ny bil produsentene primært tjener penger, så det hadde ikke vært utenkelig.
  20. Stemmer det, stadig noen artikler om Toyota-folk som venter på deler i ett år.
  21. Vil tro at salget av originale deler har gått stødig nedover for bilprodusentene nå som internett har gjort det ganske lett å handle både brukt og ettermarked. Blir jo heller ikke lettere å opprettholde lager når antallet modeller bare øker, samt at levetiden til bilene estimeres til var det 8 år? Er vel bare Porsche som opprettholder deletilgang til alt som er produsert?
  22. E.C.

    Bmw e39 2001 mod

  23. Har en E61 525d med manuell. Synes at kassene i disse er herlige. Girskift ved litt aktiv kjøring sitter perfekt.
  24. De har ligget litt varierende i pris, men mange har bikket 100k km. Virker som at de fleste som kjøper slike faktisk kjører de en del. M550d i siste generasjon er kult. Neppe mange som ender opp med en bil med 4 turboer ellers.
  25. Du får nesten be om en detaljert liste over hva de bytter og mengde arbeidstid. Hvis det er uten vibrasjonsdemper så er jeg veldig spent på å se det regnestykket deres.
×
×
  • Opprett ny...