Gå til innhold

Espen Høve Fevåg

Medlem
  • Innholdsteller

    19
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjøretøy
    BMW 318i 2008 Touring

Nylige profilbesøk

1031 profilvisninger

Espen Høve Fevåg's Achievements

  1. Om noen lurer i framtiden, rasslingen jeg har hørt har vært viftereimstrammeren som tok kvelden. Denne er bytta og bilen ble som nY. Mvh
  2. Hei. Da er dette løst. Toppdekselpakning var gåen, og det kom små dråper med olje på manifold. Bilen har vært luktfri en stund nå. Takk for all hjelp.
  3. Hei. Da er dette løst. Tennplugger og coil er byttet, da jeg fikk misfiring diagnose. MVH
  4. Kan moderator slette tråd? Takk på forhånd
  5. Hei og takk for svar! Det der er 16mm og ikke 14Mm. Fikk bestilt fra GSbildeler. Mvh
  6. Hei. Har en BMW E91 Prefacelift 2008. Har ett problem med at venstre lyktespyler ikke går helt ned. Lyktespylerdeksel er knekt på innsiden. Har dette noe å si? Merker at mekanismen bråker (den virker litt "tørr"???) når den går inn igjen, og er litt tung å trekke ut. Høyre side er helt perfekt. Dette skjedde plutselig, noen som vet hva dette kan være, og må jeg bytte alt? MVH
  7. Hei. Har en BMW E91 318i som jeg har fått diagnosen "misfire cylinder 4" på. Nå skal jeg bytte alle coilsa og alle tennplugga, men jeg får virkelig ikke min tennpluggnøkkel til å passe. Det er en 14mm 12-kant-nøkkel kjøpt på torshovbil. Noen som vet hvor jeg får kjøpt en med tynn vegg i Oslo, eller om noen er så snille å låner bort mot noe i gjengjeld? Sliter veldig her. Takk på forhånd.
  8. Hei. Har en 2008mod BMW 318i 2008modell. I det siste har bilen begynt å ristet noe helt utrolig ved oppstart (skjer ikke hver gang) + gul motorlampe, slår jeg bilen av og på igjen så er dette borte og bilen går som smurt igjen. Søkte opp motortypen min, og fant da dessverre ut at dette var en problemmotor. Leste på ett tysk bilforum at BMW hadde "recall" på alle med N43B20 motor i Europa, uten å fysisk sende ut brev, men bileiere fikk vite om dette når de var på service. Det er vel snakk om typ 1-2 år siden. Hva er sjansen for at jeg kan få denne "recallen" på min bil? Er vel 99% sikker på at det er en coil som har tatt kvelden, og bilen går kun på 3-sylindere. MVH
  9. BUMP! Ingen som jeg har sendt PM til svarer. Noen som kan se for seg at de kan gjøre dette? MVH
  10. Hei og takk for svar! Har allerede sendt noen PMer, og tenkte å legge ut her for å helgardere meg
  11. Hei. Eier en BMW E91 2008 (pre facelift) som jeg gjerne skulle hatt noe koding på. Jeg sliter litt med at regnsensoren slår inn for treigt, og at DLR fungerer ikke i det heletatt (kanskje slått av). Jeg er også interessert i digitalt speedometer. Er det mulig å kode bilen til å ha innfellbare sidespeil?? (Dette er vel en premiumpakke??) Send melding i innboks om noen er interesserte. MVH
  12. Hei. Har en BMW E91 2008mod (pre facelift) med Professionalanlegg uten navi. Hva er det som er ett "must" å kode om, eller som man drar stor nytte av? Digitalt speedometer har jeg lest er mulig, er det mer som er "musthave"? MVH
  13. Noe info om skjult løsning på BMW Professional E91 2008 pre-facelift?
  14. Det varierer. Noen ganger lukter det med en gang, noen ganger kan det gå en time og noen ganGer ingen lukt.. Rart problem
  15. Hei igjen og takk for svar. Er dette noe som skal ha blitt merket på EU? Har nettopp hatt EU, og ingen lekkasjer i det heletatt. Og hva annet skal jeg merke om vakuumpumpen er gåen, det må jo være noe annet enn svidd lukt? (Nå vet ikke jeg hva vakumpumpens oppgave er) Den "rasslingen" jeg hører, kan dette være fra vakumpumpen?
×
×
  • Opprett ny...