Etter å ha senket bilen var visst min gamle garasjejekk som jeg har hatt i typ 20 år ca 1cm for høy, så da er det kanskje på tide å pensjonere denne. Ser man nå får jekker til alt fra typ 300kr til 3000+kr .. Regner med de dyrere er å anbefale.. Men noen med erfaringer? Trenger da en ganske lav en, typ 80-90mm på laveste antagelig.
Hva har folk som de er fornøyd med?
I mellomsjikt på pris, biltema til 1000 spenn, er den ok tro? https://www.biltema.no/bil---mc/verkstedsutstyr/lofteutstyr/jekker/jekk-aluminiumstal-15-tonn-2000038345
Eller er det racingjekk man skal ha? https://www.biltema.no/bil---mc/verkstedsutstyr/lofteutstyr/jekker/racing-jekk-aluminium-2-tonn-2000034360
Eller helt andre merker?
Bacho? https://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/garasje/lofteinnretning/jekker/garasjejekk-002532/#tab01 - hm, står at den veier 50kg(!), virker kanskje ikke så praktisk.