Gå til innhold

macrorain

Medlem
  • Innholdsteller

    1239
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    5

Alt skrevet av macrorain

  1. Den er jo veteran, så det skulle vel være mulig.
  2. Det jeg reagerer litt på i annonsen din er både at bilen er møkkete på flere av bildene (både innvendig og utvendig), og at det er en barnestol baki, ligger en kulepenn oppi sidelommen på det ene detaljbildet av døra, etc. På en slik type bil og til den prisen hadde man kanskje forventet at selger setter av et par timer til å ta gode bilder av helt ren bil.
  3. Hm, å take med vilje uten bur er kanskje ikke så lurt.
  4. Kanskje litt tøff start? Tipper dere er ganske slitne etter de tre første dagene.
  5. Nå er Bootmod3 i ferd med å slippes for B48 x20i (120i/220i/320i/520i). Så nå kan du kjøpe en 20i og få ytelsene til en 30i
  6. Det er vel ingen av de andre like bilene i databasen deres som har disse to tingene heller da Så du mangler ingenting som noen andre i databasen har er vel slik jeg tolker det. Den vil jo bli bedre og bedre etterhvert som folk tar den i bruk.
  7. I følge han som har laget den så sammenlignes utstyr kun mot egen database (bygget opp basert på søk brukere har gjort), og tallet på alle de små grafene viser hvor mange den sammenligner med, så i eksempelet min bil ser du at det er kun 12 stykker.
  8. Ser ut til at den bygger opp databasen basert på bruk, dvs at den sammenligner ikke med ALLE bmwer der ute, men kun tilsvarende biler som har blitt slått opp gjennom verktøyet.
  9. Denne tjenesten er ganske kul, og kan være nyttig ifm kjøp og salg. Den henter ut hvilket utstyr en bil har basert på VIN, og sammenligner basert på andre lignende biler for å se hvor høy utstyrsgrad du har. Her er min bil som eksempel (som selvsagt har sykt mye utstyr ) https://www.bmwvincheck.com/vin/k416131 EDIT: Vet ikke helt hvordan den finner sammenlignbare biler, og ser ikke ut som det funker helt perfekt enda, men uansett gøy greie.
  10. Da har en annen med 330e som kjører på samme betasoftware vært og benket bilen. Dette er også med stage1 95okt, men uten downpipe: 326hk og 591nm.
  11. Den lyseste av disse: https://www.stekautomotive.com/lpf Montert av Scandinano i Drammen 😊
  12. Raskeste jeg klarte originalt var 6.3s, raskeste jeg klarte med ventura var 5.6s. Med bootmod3 5.1s. Og dette er med stage 1 95okt (riktignok med 98 på tanken).. 😊
  13. Fant et par selv. Autoconsult i Hokksund og Ski Motorverksted.
  14. Noen som kjenner til rullende landevei hvor man kan få benket bilen til fornuftig pris?
  15. Bootmod3! https://www.protuningfreaks.com/collections/bootmod3
  16. Litt sent svar, men jeg har en Gardena, og den pusler seg frem overalt. Tror du skal ha bra kronglete plen før den setter seg fast hvis du kjøper en grei modell.
  17. Dekkmerker på atlanterhavsveien av random BMW-folk, og alle bare: "Idioter!" Dekkmerker på trollstigen av Fredric Aasbø, og alle bare: "Dritkult!"
  18. Det fineste med denne saken (for å vinkle litt positivt), er at den hyggelige damen som uttalte seg fra Statens vegvesen var edruelig nok til å si "Oppførselen er beklagelig og bør ikke foregå på offentlig vei", snarere enn de mer normale uttalelsene ala "galskap" eller "livsfarlig kjøring". Jeg leser kanskje i overkant mye mellom linjene, men jeg leser det som at hun tenker at "Ja det er unødvendig, men kanskje ikke verdt en forside i Dagbladet." - og det har hun i så fall helt rett i.
  19. Når man setter ut utvikling av programvare til tredjepart skjer det mye rart, så det er ikke så overraskende.
  20. Wow, overraskende mange 330E.
  21. Hva betyr det da, at du ikke har hentet inn den modellen?
  22. Gøyalt prosjekt! Hvis jeg ikke velger noe feil så får jeg opp at det er 0 registrerte 330E, og det er trolig ikke helt korrekt.
  23. Det er vel mest av alt dårlig timing og uflaks.
  24. Lett tonede baklys. Jeg synes jo det ble sjukt bra. 😛 Tenker ikke over det hvis man ikke vet det, men ser mye fetere ut. Man ser rompa til en 7-serie uten toning til høyre til sammenligning 😊
×
×
  • Opprett ny...