Gå til innhold

Børvis

Medlem
  • Innholdsteller

    157
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Børvis

  • Bursdag 02/15/1999

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Haugesund .
  • Kjøretøy
    Bmw E34 540i Induvidual

Nylige profilbesøk

2065 profilvisninger
  1. Hei! Er det noe interesse for nye foringer til vindu visker mekanisme? Klassisk tegn at passasjer side tar i panser pga utslitt foringer og har slark i mekanismen 4 stk foringer. 1 til passasjer og til fører. Disse er laget av oljebronse ( som er selvsmørende) Kan skaffes til e31 , e32/e34. Send en pm om du vil ha Snapchat-1239219622.mp4
  2. Ja han snakket om du va gira vis eg kje kjøpte den. Han sa også alle deler for å gjøre bilen komplett, men det viste seg å vær feil da det har gått 50k til bare i deler🤡 men vel og merke deler som er nye , alt va der men mye oppskrapte og gammelt.
  3. Ser eg kje får helt til det me å sitere visse ting😂 så d blir så d blir
  4. Eneste litt kjedelig er at, har et lokal som skal rives snart og må få den ned på bakken .. så må holde d gående hele tiden😅 M5 er ok for nå. Blir bedre etterhvert
  5. Ja hjelpe kje på at en kjøpte seg prosjekt m5 også😂 Men eg trur selv det går veeeldig fort når den e ferdig sveist.. det som vil ta mest tid er å få hele bilen godkjent hos vegvesen. Selve søknad er godkjent , men er en jobb for seg selv å få div utenom det vanlige godkjent hos dem. Viktig å ta seg pause fra sånt prosjekt. Du blir helt ødelagt og ingen sosial liv.
  6. Første vask etter den blei lakkert i 2017 Noe bilder me dårlig lys
  7. Døra vil ruste opp igjen uansett kor mye rust er tatt vekk.. hovedrusta ligger i falsen. Beste er å få sandblåst og ha rustomvandler for lengst mulig levetid før det dukker opp igjen. Har gjort samme jobb før. Beste hadde funnet en rustfri dør til en småpeng på en delebil.
  8. Mye handler om penger.. men planen var jo å få den ferdig iår. Men får se. Intriør er nesten ferdig , motor er påbegynt og blir ferdig i mars, kompressor kit ventes fra usa. Understell er nesten komplett. Mangler å kjøpe inn litt deler. Blir bakskjerm bytte begge sider etter den er kommet på bakken igjen. Del jobb me å fikse opp acs breddekit. Så dette tar bare tid. Kje så enkelt å holde på me denna bilen hele tiden uten å gå lei. Men det endrer seg drastisk når den er ferdig under... Men til syvende og sist er det penget og tid det går på og holde d konstant gående.. Kjøpt av liffi i 2018. Begynte på prosjekte for fult desember 2021. Veldig veldig dyrt prosjekt. Litt drøyt å selgr e34 525 tds for å kjøpe intriør til denne bilen😅
  9. Vis du har skikkelig sandblåser så går du rett på 2k epoxy Brunox har eg dårlig erfaring med. Men det skal has 2 strøk på 48t. Skal ha litt grader for å tørke. Skal ha 3-4strøk på få minutt ( tynne ) husk å matte ned brunox når epoxy skal oppo der for å få vedheft.
  10. Hei, er forskjell på touring og sedan iallefall og forskjell om det er diesel elle bensin. 530+ har stort ledningsnett me muligheter å ettermontere en del utstyr 518-525 har som regel det lille elnett Denne ferrobet er grei å bruke vis sandblåsaren kje kommer dypt nok inni porer.. aså epoxy elle ka ein vil bruke etterpå. En del enklare å ha me å gjør istedenfor brunox...
  11. Sandblås og hiv på 2k epoxy. Vis du kje har skikkelig sandblåsing utstyr. Kan du ha rustomvandler. ( ferrobet f eks ) aså 2k epoxy. Dørene kjeme te å rust opp igjen desverre pga falsen. Ganske rett fram på elnett. Fleste koblinger passe bare spesifike ting. V8 og 6er elnett er forskjellige me moduler og rele. Forskjell på sedan og touring vel og merke.
  12. Bare et eksempel da det variere fra batteri til batteri
×
×
  • Opprett ny...