Saltkjelen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Hyggelig å høre positive tilbakemeldinger! Jeg kjører med vanlige halogenpærer, men jeg registrerer imidlertid at det ser veldig hvitt ut (nesten på kanten til å bli blått) på bildene. Jeg er opprinnelig ingen tilhenger av blå-aktige ringer og tåkelys, så disse forblir i den originale utførelsen. Joachim: Bare å ta turen innom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Da sees vi nok i morgen tror forresten at AE ser hvite ut pga markeringslysene er oransje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Ser bra ut dette, Lasse! Ble grei høyde med senk, og ikke så lavt som jeg fryktet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Takk for hyggelig tilbakemelding Walkabout. Jeg er svært tilfreds med hvor mye H&R senker og ikke minst kvaliteten på dette settet. Jeg fryktet jeg ikke skulle få den i en høyde jeg ville, men det var jo ingenting i frykte. Den store oppdateringen denne gang er høyglandspolert shadowline og grill.. Hva blir det neste.. any idea? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Se der ja! Ble veldig pent, Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Det var prikken over i'en med høyglanspolert shadowline! Bilen er jo så og si ferdig nå, så ikke mye du kan oppgradere videre Tror det kunne blitt stilig med bakrutesenker fra AC Schnitzer. Spoiler lik som meg kan kanskje bli noe voldsomt på en sølv metallic bil. Det må eventuelt bli den minste versjonen av spoiler bak. Ellers kanskje svak soting med Lamin-X? Hvertfall bak kunne det blitt fint med svak toning på det røde feltet på baklyktene. Foruten det kommer jeg ikke på flere idéer på hva som kan gjøres utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 hvor mye soting er det på bakrutene? hadde det vært mulig å sota like mye forran? ( jeg vet at det er totalt ulovlig) ser du noe ut i mørket da? nydelig bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Takk for trivelige tilbakemeldinger folkens! Jeg er litt usikker på hva som blir det neste, men en tur innom ESS er hvertfall noe som skal skje innen nær fremtid. Ellers har jeg vurdert samme splittere foran som awt, men er lite lysten på å skru i fangeren. Får undersøke om mulighetene ved dobbeltsidig tape og/eller borrelås. Rutene er original Individual solbeskyttende vinduer, men de ser nok ekstra mørke ut ettersom jeg har rullgardiner i rutene også. Det ville helt sikkert gjort seg med sotet helt frem, men jeg vil ikke ha oppstyr med politi og vegvesenet. Det er for øvrig ingen problem å se ut av rutene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Copycat! Nå ligner den ikke bare litt på E60'en jeg hadde... Alle oppgraderingene du har gjort med den er lekre, og de hjulene der passer som hånd i hanske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Du er for ordentlig lasse noe som gjenspeiler seg i bilen din, og den ser helt utrolig bra ut Hva med en aluvinge og terninger i speilet? XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Kan det tenkes at jeg ble forbikjørt av deg i Vålerengatunellen i dag? Sånn ca 15:55? Jeg kjørte Flybussen da den gjenkjennelige lyden av breie dekk kom forbi... Og hvis det var deg så ser bilen din utrolig digg ut bakfra i fart! Hvis det derimot ikke var deg, så gjør sikkert din også det Pen på bildene er den hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Hehehe, jeg ventet nesten på en slik kommentar fra deg, Cato.. Det kan nok stemme at jeg kjørte i Vålerengatunellen i går på det tidspunktet. Artig at du syntes den stikker seg ut i mengden av kjedelige sølvbiler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Dette er bærre lekkert! Knallfin e60 med di rette modifikasjonene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Helt kanon!! Virkelig lekkert..! Går det an å ha så mange andre planer med bilen annet enn ekstrem perfeksjonisme ang. gnikking og gnukking selv av understellsdeler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 er tøft og se denne ligge bak seg i speilet ja, er fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå