Gå til innhold

Min 2013 F11 525dX M-Sport


Lars S
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med nydelig bil! Kjekt og se like mine felger bare i 20", ble meget bra :D

Er vel 409M de heter? De er vel alle 9x20" med ET32mm foran og ET25mm bak?

Nok ett spørsmål....hvilken dekkdimensjon gikk du for?

Igjen gratulerer, så veldig bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige tilbakemeldinger.

Bilene har jeg kjøpt ny hos Bilia i Drammen, og ble levert med senkesettet montert. Kjøpte også hjulene der.

Har ikke noen bra interiør bilder, men den har svart skinn med slipt alu lister, navi prof, sportautomat.

Hjulene er 409M, alle i 9x20 og ET25 bak og ET32, og jeg satte på Bridgestone S001 i 255/35 både forran og bak.

Er veldig fornøyd med hjulene, fine konkave eker.

Har satt på vinterhjula nå, det er de originale 19" M-sport felgene m 245/40 Nokia Hakka R.

klrq8xqikq29hb3yz7dx.jpg

i2q5ygzx9y749xg9vw3t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er bra med felgene er at de er lett også, 20" hjulene veier 3,5 kg mindre pr. hjul enn 19" med runflat dekk.

Her kommer noen Iphone bilder av interiøret. Noen synes sikkert dette er kjedelig, men jeg liker det :D

pu01opkw0t6k7gm5wxum.jpg

bp7rt7jrbz9kzbrw8h3t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk bil. Lyster veldig på en slik selv, men må nok ta til takke med en F11 520d. Gleder meg til å høre erfaringene dine om hvordan xDriven fungerer på vinterføret! Hvordan er draget i motoren kontra en toliter? Med en Hartge chip på denne her får du jo ut småpene 258hk :D

Tror det kunne gjort seg med shadow line vinduslister på denne bilen. Eventuelt kjøpe nye, eller ta av de eksisterende og lakkere/foliere dem. Da får en mer øye på de flotte linjene på bilen, istedenfor listene som "lyser opp" blant de ellers mørke detaljene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...