Gå til innhold

Gratulere så mye til ny/ nye bimmers eiere


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei folkens!

Jeg må få lov å presentere meg. Jeg heter Roar, er mangeårig BMW entusiast og nå involvert i dette forumet :D Jeg driver et IT selskap til daglig (VIKT) og er bosatt på Melbu i Vesterålen. Det er faktisk en del år siden jeg først registrerte meg som medlem her, men min aktivitet har vært begrenset til å lese i trådene her inne, samt å se hva som har rørt seg rundt fra tid til annet. Jeg ser der er noen spørsmål rundt profilen MKJ. Dette er profilen til Marius som er karen med hovedansvar fra nå av på Bimmers.no. Bilgal, jovial og hyggelig kar. nærmere presentasjon får han ta seg av selv :lol: Vi har sammen overtatt dette forumet med tanke på å utvikle det videre, sammen med dere og for å ha det gøy i prosessen :D Det er så utrolig mange spennende ting man kan få til med en så engasjert og entusiastisk medlemsmasse, for ikke å snakke om lojaliteten til verdens beste bilmerke!

Dere vil nok merke at vi blir mer aktive etter hvert. Vi er akkurat bare startet! Ikke nøl med å ta kontakt, hvis dere har forslag, innspill, ønsker, ros eller ris. //Cheers! hilsen Roar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... dette er utvilsomt veldig spennende tider for bimmers og det beste er jo at forumet nå trolig får den oppmerksomheten som det fortjener. Som vi har vært inne på mange ganger tidligere fortjener forumet så absolutt med tanke på den entusiastiske medlemsmassen å utvikles videre mot nye høyder. Lykke til med denne oppgaven... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med nye eier, og "velkommen" skal du være Roar :D

Det er blitt laget noen "forbedringer av forumet"-tråder de siste årene, så søker du opp de vil du nok finne veldig mye konkret.

Personlig vil jeg som 8 åring bruker av flotte forumet legge vekt på to ting:

1. DIY forum. Dette skriker forumet etter, og kan eleminere MYE av de basic tekniske spørsmålene. Det vil også fungere som et flott verktøy for å forstå seg på tekniske problemstillinger.

2. Et skikkelig salgsforum. I dag er "BMW deler selges" en kaos kategori, totalt uten system. Jeg har faktisk blitt så oppgitt over denne kategorien (fordi jeg bruker den veldig ofte, og den er bortimot 50% av grunnen til at jeg er her inne hver dag). Det har faktisk gått så langt at jeg de siste månedene har planlagt å lage mitt eget dedikert eksterne bmw dele forum med mal for utfylling av annonser, flere kategorier, poengsystem, "følg annonsen" knapp osv. Jeg håper dette er noe som står på agendaen deres, så jeg slipper! :) Nøl ikke med å ta kontakt for innspill om dette er noe som står på agendaen.

Flott at det endelig skjer noe med Bimmers! :D Forumet, plattformen og medlemsmassen med deres kunnskap har stort utviklingpotensiale, både økonomisk og kompetansemessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for tips!

1. jeg har fiksa signaturen min :oops:

2. DIY forum og et skikkelig salgsforum skal vi få på plass og der finnes mer eller mindre konkrete planer allerede :-)

... og vi skal gjennomføre dem!

//Roar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...