bmwZ Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 (endret) Har gått til anskaffelse av en 2006 Z4 3.0Si Coupe 63000km på telleren. Fargen er Titansølv med Drømme rødt skinn. Bilen er godt utstyrt med blant annet M sportseter i Nappaskinn (Helskinn på dører), M sportsratt, Navi Pro, Hifi, Bi xenon, El. seter med minne, klima aut. osv.... Manuell 6 trinns kasse er det selvfølgelig også Dette er min fjerde Z4, så kjenner bilene ganske godt. Nårdet gjelder Coupe modellen, så er det noe jeg har siklet på lenge. Vurderte å kjøpe en Z4MC, men syntes ikke bilen er verdt 200 000,- mer. Så har jeg tenkt å bruke litt mindre penger på bil framover. Når det gjelder planer for bilen, så er de kanskje noen færre en før, jeg har jo tatt den ganske bra ut på den grå roadsteren jeg hadde en gang. Men her en liten liste: -19" CSL i Satin grey (Kjøpt) Litt oppbrukte, men passer så bra på Z4 Coupe -H&R senkefjærer (Kjøpt) -Gule koni sportsdempere med hardhet justering (Kjøpt) -M front og kanskje panser -Aero sideskjørter -Carbon spoiler på bakluka -Sort høyglans tak folie/lakk -Sote bakruta og kanskje sidevinduer -H&R stabstag -Alcantara taktrekk -Kanskje noen Alcantara detaljer innvendig -Sort blank grill -Stubby antenne -ZHP girkule Her noen dårlige bilder av en bil som ikke ser ut i måneskinn med uoriginale Borbet felger. Men da blir jo forskjellen desto større etter at jeg er ferdig med den:) Endret Juli 11, 2017 av bmwZ fupsaker, HPVL, sandersander og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 (endret) Der var den ja Grattis nok en gang. Skal bli spennende å følge denne. Ser ut som greie planer. Vet ikke om jeg hadde gått for M-fronten da men... Hadde heller gått for Aero tror jeg. CSL-felger er som du sier litt oppbrukt men det er jo en grunn til det og da. For det passer jo som hånd i hanske. En mod du glemte: Ny girkule. Helst ZHP kula Endret Februar 20, 2015 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 Der var den ja Grattis nok en gang. Skal bli spennende å følge denne. Ser ut som greie planer. Vet ikke om jeg hadde gått for M-fronten da men... Hadde heller gått for Aero tror jeg. CSL-felger er som du sier litt oppbrukt men det er jo en grunn til det og da. For det passer jo som hånd i hanske. En mod du glemte: Ny girkule. Helst ZHP kula Jo, takk:) Hadde jo først Aero fronten på den gamle, så byttet jeg til M front. Syntes M fronten er mye mer moderne og aggressiv i utseende. ZHP kula glemte jeg, den er på plass i lista nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Tøff liten bil, det der Følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Gratulerer med ny bil faen for et nydelig interiør!! følger gledelig med her ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Takk for feedback Fikk CSL hjula her om dagen. Fargen er matt grå, men syntes de er for mørke mot sølv bil Derfor har felgene endt opp hos lakkern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Tror nok det hadde sett bra ut slik som på bildet også. Ha bli fargen nå da? Bare litt lysere mørke grå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Grattis med flott bil, bra å se deg tilbake til rett merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Dette er artige biler, også med en veldig artig motor også da Gratulerer så mye med skikkelig sportsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Tror nok det hadde sett bra ut slik som på bildet også. Ha bli fargen nå da? Bare litt lysere mørke grå? Jada, hadde blitt greit med den fargen de hadde. Men har trua på en litt lysere gråfarge. Så de blir Ferrari fargen Grigio Titanio. Den gir veldig mye spill i metallicen. Var inne på Porsche GT sølv også, men tror denne er finere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Grattis med flott bil, bra å se deg tilbake til rett merke Har vært tilbake en stund jeg, men ja, alltid deilig å komme "hjem" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Dette er artige biler, også med en veldig artig motor også da Gratulerer så mye med skikkelig sportsbil Takk, morsomt å kjøre Z4 igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 (endret) Da kom felgene tilbake fra lakk. De ble akkurat som jeg ønsket, lysegrå med mye metallic skimmer. Fargen er fra Ferrari og heter Grigio Titanio. Tror den kommer til å passe bra inntil Titan sølv både når det gjelder farge og navn Endret Mars 2, 2015 av bmwZ StigJ, Haug og Cbrooen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Det der så pent ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 Takk for det En liten teaser mens jeg venter på dekk og senk.. StigJ og Haug reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå