thomascr Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 (endret) Heisann! Bilen min er en orginal 1997 Estoril blå m3 med 3.2 Bilen er det jeg lenge har lett etter. den har s50b32, Sort vader skinninteriør, Takluke, rett ratt osv så jeg er veldig fornøyd! Bilen er forholdsvis orginal, forutenom Scorpion rustfri eksos og FK coilovers. Planer for bilen foreløbig er: - Nye felger - levere bilen til mild toning av rutene. Denne bilen er en Karroseribytte bil, noe som vi si på en enkel måte : De brukte en krasjet 320, importerte en org 3,2 m3 med det rette utstyret, satt 2literen i m3en og godkjente den som "ny 320". deretter ble bilen tilbakesatt i orginal stand med alle m3 delene og ble deretter "godkjent ombygd som m3". Dette er en finurlig måte for og slippe avgifter på før i tiden, så bilen er en orginal m3 fra 1997 Endret April 15, 2019 av thomascr Fjernet bilde etter ønske fra trådstarter. Khaugen, BimmerAnders og bimmerR reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Denne skulle jeg kjøpe, men ble solgt før jeg kom onshore Nydelig bil og liker planene dine!Følger med! thomascr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 2, 2015 Forfatter Share Skrevet August 2, 2015 Denne skulle jeg kjøpe, men ble solgt før jeg kom onshore Nydelig bil og liker planene dine! Følger med! Takk Ja bilen er blitt veldig bra, har lakkert førerdør og bakskjerm, og "listen" som er under bagasjeluken. var noe bunger og dype riper der. så nå ser den veldig bra ut Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 2, 2015 Forfatter Share Skrevet August 2, 2015 Blir like imponert hver gang jeg hiver den på løftebukken, Ingen tegn til rust noen som heldst plass på bilen, utenom noen få steinsprut på panser/tak thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 der kom den ja!!blir nødt å følge med her rått med mange utropstegn bak!!!! få ut ei utstyrsliste og flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Gamle bilen til en bekjent av meg, har vært på noen turer i følge med denne Flott bil i en nydelig farge Kan også tilføre at dette originalt er en SMG bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Flott å se en tråd på denne også. Det er vel unødvendig å si at jeg liker bilen din. hehe.. E36 M3 3.2 Estoril invasjon på bimmers.no.. Hele to tråder. ... og begge er Coupe biler som startet livet som SMG bil. Hvordan ser felgplanene ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 3, 2015 Share Skrevet August 3, 2015 Feit M3! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 3, 2015 Forfatter Share Skrevet August 3, 2015 Takk for svar Ja denne bilen er orginalt SMG. står nå med orginal 6trins kasse med Z3m shortshift. utrolig tight og fin girkasse. Felgplanene er noe usikre enda da jeg ikke har funnet noen eller har økonomi til det akoratt nå da bruksbilen tok kveld :/ men tenker noe 2/3 delt med kant. noe alla bbs rc, bbs rs, oz mito/futura elns Var netopp en tur på sørlandet også med bilen, 650KM uten noen form problemer og med veldig imponerende forbruk, kun 0,84 pr mil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 3, 2015 Forfatter Share Skrevet August 3, 2015 Utstyrsliste Model description: M3Market: EuropaType: BG91E-Code: E36 (2)Chassis: CoupéSteering: linksDoors: 2Engine: S50 - 3,20l (236kW)Drive: HeckantriebTransmission: manuellBody Color: Estorilblau Metallic (335)Upholstery: Teilleder W.n./schwarz (N5SW)Production date: 24.06.1997Assembled in: Regensburg S209ASperrdifferenzial Differential lock 25%S246ALenksäulenverstellung mechanisch Manually adjust. steering columnS314AAussenspiegel / Fahrerschloss beheizt Door mirror / driver's lock, heatedS410AFensterheber elektrisch vorne Window lifts, electric, frontS440ANichtraucherpaket non-smoker packageS465ADurchladesystem Through-loading systemS520ANebelscheinwerfer Fog lightsS542ACheck-Control Check ControlS548AKilometertacho Kilometer-calibrated speedometerS710AM Lederlenkrad M leather steering wheel S243AAirbag Beifahrer Airbag for front passengerS302AAlarmanlage Alarm systemS401ASchiebehebedach elektrisch Lift-up-and-slide-back sunroof, electricS423AFussmatten Velours Floor mats, veloursS428AWarndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kitS431AInnenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dipS494ASitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passengerS498AKopfstützen im Fond mechanisch Headrests, rear, mechanically adjustableS510ALeuchtweitenregulierung Headlight aim controlS528AAutomatische-Umluft-Control AUTOMATIC AIR FLOW CONTROLS534AKlimaautomatik Automatic air conditioningS554ABordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote controlS669ARadio BMW Business RDS Radio BMW Business RDSS674AHiFi System Harman Kardon Hi-Fi System Harman KardonS793*sequentielles M-GetriebeL801ALänderausführung Deutschland National Version GermanyS863AHändlerverzeichnis Europa Retailer Directory EuropeS879ABordliteratur deutsch On-board vehicle literature GermanS915AEntfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 3, 2015 Share Skrevet August 3, 2015 Følger Gleder meg til min er ferdig ombygd til manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 3, 2015 Forfatter Share Skrevet August 3, 2015 Hvorfor bygger du om? er girkassen dårlig? Har desverre aldri prøvd Smg girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 går ikke i gir Og basert på erfaringer fra tidligere eiger og generelt folk med SMG så bygger jeg om for og slippe videre problemer Artig og kjøre med når det funker Men savner alltids clutchen.. thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet August 5, 2015 Share Skrevet August 5, 2015 Flott bil! Jeg så etter estorilblå sedan når jeg var på jakt etter E36 M3, men fant ingen da. Ble derfor Technoviolet på denne karen Hva synes du om lyden fra Scorpion eksosen? Har det selv, men synes nesten det låter for mye. Mye bass og resonans i kupeen ved lave turtall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 6, 2015 Forfatter Share Skrevet August 6, 2015 Flott bil! Jeg så etter estorilblå sedan når jeg var på jakt etter E36 M3, men fant ingen da. Ble derfor Technoviolet på denne karen Hva synes du om lyden fra Scorpion eksosen? Har det selv, men synes nesten det låter for mye. Mye bass og resonans i kupeen ved lave turtall.. Takk! Technoviolet er også en nydelig farge Ang lyden i eksosen så sunst jeg den bråker en del ja, men det liker jeg. min e36 er ikke noe bruksbil for meg så de få gangene den blir brukt er det bare gøy Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå