bjorneoen Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 (endret) Da var ny bil kjøpt inn Det ble denne gangen en 3-serie, ett hakk opp fra 1-serie som jeg hadde før (se link i signatur) BMW E91 2009 LCI: Modell: 318D Motor: N47D20C År: 2009 Farge: Black Sapphire Metallic Retrofit: NBT med DAB+ og iDrive touch (Side 14/15) DEFA Warmup/Link + GPS Hvite LED i angeleyes Hvite LED i tåkelys Planer: Fjernlysassistanse Elektrisk innfellbare utvendige speil med automatisk dimming TCB-Telematikk modul til NBT Comfort access - keyless go Soft close Alarm 19/20" Sommerhjul 335d eksos M-Sport dørlister M-Sport front/bakfanger M-Sport understell Oppvarmet ratt Bilder: Utstyr: Endret Mai 20, 2016 av bjorneoen LeonHelg, Tollefsen og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Gratulerer med ny pen bil! Ser frem til fremtidige oppgraderinger! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2015 Gratulerer med ny pen bil! Ser frem til fremtidige oppgraderinger! =D Takk! Blir nok en del oppgraderinger på denne å! Må jo blant annet ha navigasjon igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Takk! Blir nok en del oppgraderinger på denne å! Må jo blant annet ha navigasjon igjen Blir det NBT denne gang da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2015 (endret) Blir det NBT denne gang da kanskje? Frister! Hadde vært kult! Første pri er felger msport/1m fangere, og så frister msport understell, og deretter blir det vel leiting etter nytt dash Endret November 4, 2015 av bjorneoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Gratulerer. Nå tipper jeg at alt til CIC, combox og det som trengs allerede er bestilt til denne Jeg har liggende en ny ulakkert M sport front til LCI, bare å si i fra hvis du er intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Nydelig vogn, gratulerer Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Gratulerer. Nå tipper jeg at alt til CIC, combox og det som trengs allerede er bestilt til denne Jeg har liggende en ny ulakkert M sport front til LCI, bare å si i fra hvis du er intressert Takk haha om ikke helt enda, så er det ihvertfall ikke lenge til Er det med PDC eller uten? Nydelig vogn, gratulerer Følger med her! Takk Blir nok en del oppdateringer etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Bilen blir hentet imorgen, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 (endret) Noen som har noen gode felgforslag? Hadde 20" Vertini vært kult mon tro? Eller blir disse teite? Endret Oktober 20, 2015 av bjorneoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Synes de ser ut som noe billige Dekkmann-felger.. Kjøp noe skikkelige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Synes de ser ut som noe billige Dekkmann-felger.. Kjøp noe skikkelige felger Hehe var det jeg var redd for forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Hva tenker du selv da? Hvilken prisklasse? Kant/concave? Originale BMW-felger eller noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Hva tenker du selv da? Hvilken prisklasse? Kant/concave? Originale BMW-felger eller noe annet? Hmm, ikke godt å si hehe Originalt eller ikke er ikke så farlig men originalt ser jo ofte fint ut da! 19/20 tommer, både kant og concave funker det, prisklassen er veldig vag, vet ikke rett og slett men ser gjerne noen forslag! Hva med disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 (endret) VMR V703: Style 95 (Original BMW): Huskerikkehvadeheter: Anerikkehvadeheter: Rondell D58 (disse får du tak i overalt): Endret Oktober 20, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå