Gå til innhold

F10/F11 tråden


Aunli
 Share

Anbefalte innlegg

m355 er vel replika av felgene Fredrik90 posta forrige side, og lik de eg har i 19" nå. Ser qwt.no har m510, men liker m590 bedre.. Kan jo hende de kan skaffe disse.

 

Ser Baanvelgen anbefaler 10mm spacer på 8.5x20 et35 fremme, men trodde et35 var i utgangspunktet bra jeg? 10x20 et35 bak er uten spacer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekte vinterhjul  \:D/

Synes det er mye gummi på dem, så 21" er veien å gå for sommerhjulene. 

Felgene jeg har nå er perfekte for vinterhjul, mens 351 passer meg ypperlig til sommer. Jeg vil ha litt gummi og senk skjer bare ikke på noen av mine biler, så da blir det 19". Er også veldig glad i komfort så noen 21" vil jeg ikke ha, til mitt bruk er det upraktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Las en plass at kvaliteten ikkje var all verdens, gravity cast. Så trur eg dropper vmr, men de var fine :)

Skjønner forøvrig ikke hvorfor GS rebrander andre hjul som "GS ditt eller datt", det er jo liksom ikke noe "god" merkevare synes jeg iallefall. Blir som at Rema tar Barilla pasta og kaller den Rema pasta.. Blir bare litt mer jalla da.

Endret av flonoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag vokser du nok opp du også Fredrik, og innser at senk er tøft ;)

Dette er en smaksak, har ingenting med å vokse opp eller innse noe som helst..

Jeg velger å holde bilen slik fabrikken har satt den sammen, de har brukt hundrevis av millioner i utvikling, hundrevis av ingeniører og konstrukturer har brukt årevis på å gjøre understellet så bra som over hode mulig for alle forhold. Så tror den forblir som den er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene jeg har nå er perfekte for vinterhjul, mens 351 passer meg ypperlig til sommer. Jeg vil ha litt gummi og senk skjer bare ikke på noen av mine biler, så da blir det 19". Er også veldig glad i komfort så noen 21" vil jeg ikke ha, til mitt bruk er det upraktisk :)

351 felgene vil passe perfekt på bilen din fredrik, de ser knallfine ut på mørke f10 :) synes ikke de ser så fine ut på hvit eller sølv bil. Jeg kjøpte disse selv fra gs men fikk solgt dem veldig fort. Vurderer å kjøpe disse igjen til vinterbruk. De 350M felgene er utrolig kjedelige
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

F10: Andre som har vært plaget med fukt/vann i baklykter etter vasking av bil? (de innerste som sitter på bakluka). Merket dette for et par dager siden på min 2011 modell. Fikk vite på Bavaria at de hadde hatt flere biler inne med dette problemet over hele landet og at dette gikk på nybilgaranti. Tydeligvis en svakhet. Så da er det bare å vente på verkstedtime..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F10: Andre som har vært plaget med fukt/vann i baklykter etter vasking av bil? (de innerste som sitter på bakluka). Merket dette for et par dager siden på min 2011 modell. Fikk vite på Bavaria at de hadde hatt flere biler inne med dette problemet over hele landet og at dette gikk på nybilgaranti. Tydeligvis en svakhet. Så da er det bare å vente på verkstedtime..

Har ikke opplevd det i baklyktene, men det kan dugge i frontlyktene etter vask. Er dessverre helt vanlig på nye biler i dag, har sett så dyre biler som Porsche Panamera med lyktene fulle av dugg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Må skifte klosser bak på f10'n min. Har bestilt nye klosser og slite sensorer. Spørsmålet mitt er følgende: Hvordan slites disse sensorene? Har ikke fått noe feil enda, så må de byttes da? Tenker om de slites likt med klossene eller kun slites når klossen er helt utslitt om dere skjønner? Så lenge jeg ikke har fått noe feil så trenger jeg heller ikke nullstille noe? Håper noen kan svare på dette.

Kommer også senk + + så dette blir spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Må skifte klosser bak på f10'n min. Har bestilt nye klosser og slite sensorer. Spørsmålet mitt er følgende: Hvordan slites disse sensorene? Har ikke fått noe feil enda, så må de byttes da? Tenker om de slites likt med klossene eller kun slites når klossen er helt utslitt om dere skjønner? Så lenge jeg ikke har fått noe feil så trenger jeg heller ikke nullstille noe? Håper noen kan svare på dette.

Kommer også senk + + så dette blir spennende :-)

Hvorfor skal du skifte hvis du ikke har fått varsel ennå? Endret av E.H.D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...