Gå til innhold

E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44


R Andersen
 Share

Anbefalte innlegg

Skrudde opp armaturer fra biltema på alle veggene unntatt over porten og er veldig fornøgd med lyset fra de. Kan alltids supplere med flere i taket på midten. Men planen er å isolere mot loft og kle taket i gips. 👍🏻 virker kjekt med varmepumpe. Spennende p se om du blir fornøgd med den 😀

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Hyggelig at du setter pris på tråden/bygget! :)

Vært opptatt med barn, hus og et par jobbytter i vinter, så bil har det blitt lite tid til, dessverre....

Men nå har det begynt å hjelpe, så venter på å få tak i en elektriker til å få montert strøm i garasjen, slik at jeg får gjort ferdig den. Når den er ferdig så blir bilen flyttet hjem, og jeg kan forhåpentligvis få litt mer framgang i bygget. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

De er lastet opp på Photobucket, så mulig det har blitt noen endringer der. Mulig jeg må oppgradere medlemskap e.l.

Har ikke tid til å gjøre noe me det nå, så dere får heller vente på nye bilder når bilen er på plass i garasjen.. ;) 

 

Edit; Photobucket skulle jo ha masse penger for å kunne dele bildene, og det gidder jeg ikke. Noen tips om andre steder man kan laste og dele bilder? 

Endret av R Andersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Da begynner garasjen å bli ferdig, og bilen står for første gang på bakken på ca. 5 år. Bilen er klar for å flyttes til min nye garasje, så nå håper jeg det blir litt mer fart i tråden fremover... :)

Endret av R Andersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • R Andersen changed the title to E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...