Gå til innhold

3 barneseter. Hvliken BMW har plass til det?


andrem3
 Share

Anbefalte innlegg

De stolene jeg brukte er nok de som egner seg minst å ha 3stk av også (brede), så det vil nok bli bedre plass med de stolene du kommer til å bruke siden du har litt spredning i alder.

Jeg kan gjerne måle bredden i baksetet så får du en idè om hvor god/dårlig plass det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stasjonsvogns utgavene av Mercedes-Benz W124 (og W210 tror jeg) kan ha 7 seter. Det er en fin løsning hvis man har barn i 5-6 års alderen. Er en slik løsning noen gang blitt levert til en BMW 5-serie Touring (tviler)?... :?

vpsyx6s82addteukrrds.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stolene jeg brukte er nok de som egner seg minst å ha 3stk av også (brede), så det vil nok bli bedre plass med de stolene du kommer til å bruke siden du har litt spredning i alder.

Jeg kan gjerne måle bredden i baksetet så får du en idè om hvor god/dårlig plass det er :)

Ja,det hadde vært supert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stasjonsvogns utgavene av Mercedes-Benz W124 (og W210 tror jeg) kan ha 7 seter. Det er en fin løsning hvis man har barn i 5-6 års alderen. Er en slik løsning noen gang blitt levert til en BMW 5-serie Touring (tviler)?... :?

[ Bilde ]

Den bakerste raden i biler som egentlig er for små til det ser ikke direkte trafikksikkert ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stasjonsvogns utgavene av Mercedes-Benz W124 (og W210 tror jeg) kan ha 7 seter. Det er en fin løsning hvis man har barn i 5-6 års alderen. Er en slik løsning noen gang blitt levert til en BMW 5-serie Touring (tviler)?... :?

[ Bilde ]

Den bakerste raden i biler som egentlig er for små til det ser ikke direkte trafikksikkert ut.

Noen moderne biler har nogenlunde den samme bakre seteraden, men vendt den andre veien. Jeg vet ikke om jeg synes at dette er mer sikkert eller praktisk... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stasjonsvogns utgavene av Mercedes-Benz W124 (og W210 tror jeg) kan ha 7 seter. Det er en fin løsning hvis man har barn i 5-6 års alderen. Er en slik løsning noen gang blitt levert til en BMW 5-serie Touring (tviler)?... :?

[ Bilde ]

Den bakerste raden i biler som egentlig er for små til det ser ikke direkte trafikksikkert ut.

Noen moderne biler har nogenlunde den samme bakre seteraden, men vendt den andre veien. Jeg vet ikke om jeg synes at dette er mer sikkert eller praktisk... :?

F.eks. VW Touran 7 seter har jo denne løsningen hvor de to som sitter bakerst sitter med hodet inntil bakruta. For meg er dette helt idiotisk og jeg ville aldri satt mine barn der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd å si det, men plassproblemer i BMW har gjort at vi har handla 7-seters XC90. 7-seters X5 er altfor dyr. Da er det ikke mange alternativer igjen.

Foreløpig er vi kjempefornøyd. Jeg sitter godt i bakerste raden (er riktig nok bare 176), og kunne fint sittet der på langtur. XC90en har også kommet veldig bra ut i elgtesten og kollisjonstester, og en har en god del mer beskyttelse der enn f.eks. i en Touran. Pluss at en slipper å kjøre rundt i en Touran/S-Max/whatever-type-babycontainer.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stolene jeg brukte er nok de som egner seg minst å ha 3stk av også (brede), så det vil nok bli bedre plass med de stolene du kommer til å bruke siden du har litt spredning i alder.

Jeg kan gjerne måle bredden i baksetet så får du en idè om hvor god/dårlig plass det er :)

Ja,det hadde vært supert :D

Det er ca 140cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...