Gå til innhold

Min blå E60 (solgt 25.11) - E36 x2


 Share

Anbefalte innlegg

On 5.2.2016 at 22.20, awt skrev:

Jeg har lykter liggende om siklingen skulle ta helt av. :D

Hehe godt å vite. Stemmer det at du prøvde å selge disse lyktene for en stund siden? Var det AHL lykter eller vanlig bi-xenon?

On 5.2.2016 at 23.20, Thundercoil skrev:

Lekker femmer :) Liker oppgraderingene du foretar. 

Takk for det :D Og må si det samme om din femmer ;)

On 5.2.2016 at 0.13, Saltkjelen skrev:

Alcantara taktrekk gjør seg veldig og hever interiørkvaliteten betraktelig. Velkommen i klubben! :) 

Takk for det! Planen var 'bare' svart taktrekk, men da dette dukket opp på ebay måtte jeg bare ha det :)

On 6.2.2016 at 1.54, Gabz skrev:

Det blir veldig bra! :D

:D

On 6.2.2016 at 12.24, Reef89 skrev:

Blir bra dette ja :) 

Takk reef :)

On 7.2.2016 at 20.43, Freakshow skrev:

kjempe bra :wink:

:):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jokkke skrev:

Hehe godt å vite. Stemmer det at du prøvde å selge disse lyktene for en stund siden? Var det AHL lykter eller vanlig bi-xenon?

Jeg har hatt litt forskjellig, men de jeg har nå er uten AHL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott e60 du har der uten tvil og den fargen er nydelig .:).

Sort taktrekk er knallfint og gir en dempet følelse i coupen føler jeg.

Så du skrev du hadde byttet til vanlige dempere kontra Supersport,var det  ikke noe å satse på?

Ellers vil jeg si som 5 serie eier,gud for noen gode biler å kjøre disse e6x bilene er.:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, sveigis skrev:

Flott e60 du har der uten tvil og den fargen er nydelig .:).

Sort taktrekk er knallfint og gir en dempet følelse i coupen føler jeg.

Så du skrev du hadde byttet til vanlige dempere kontra Supersport,var det  ikke noe å satse på?

Ellers vil jeg si som 5 serie eier,gud for noen gode biler å kjøre disse e6x bilene er.:).

Tusen takk for det, og må si E61'en din er virkelig et smykke! :) 

Ja, dette var justerbart senkesett fra Supersport, altfor stivt! Så det var ikke noe å satse på, riktignok var dette av en litt eldre type coilovers og ikke den typen som GS selger nå som heter Black Evolution, så kanskje det er blitt forbedret. 

Ja de er en fryd å kjøre, kjørte vel 2500km i sommer med bilen :)

 

Taktrekket er nå blitt sendt fra England og kommer til Bergen på tirsdag. Får vel ikke montert det før om en stund da jeg holder på å fikse opp en E36 coupe for tiden :D 

Dette er en 323i med MYE rust.. Hele gulvet på venstresiden var plukk råttent. Her har jeg måttet bygge innerkanal og gulv på nytt. Er fortsatt ikke ferdig, mye gjenstår. Samt rust i batteribrønn, buer bak, innerskjermer foran, litt småtteri i motorrom og 4 jekkfester. Aldri rustsveist før så dette var en artig opplevelse. Det er sikkert ikke perfekt, men jeg er fornøyd. Alle sveisepunkter skal glattes over og grunnes med 2k epoxygrunner, kittes med pensel, og, lakkes med original bmw grunningsfarge. Deretter skal jeg legge asfaltmatter i hele gulvet. Det vil bli seende meget bra ut tilslutt. 

Burde vel fått en egen tråd på bilen hehe. Men til å begynne med kommer jeg bare til å legge ut litt bilder her.

IMG_20160211_230438.jpg

Snapchat-7549738952329424445.jpg

Endret av Jokkke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii ,e36?

Det liker jeg vettu :).

Hva er plan for denne?

 

Angående understell og e6x så ser jeg at jeg har m understell på min og den henger bra og akkurat passe stiv.

Er stadig fler og fler som jeg har hørt om som ikke er fornøyd med Supersport.Så du gjorde nok et lurt valg der.:).

Har du tråd på e36en? :).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ha meg ett restaureringsprosjekt følte jeg :) Planen er å gjøre den strøken. Gå over all rust, ny lakk under og utenpå og i motorrom og innvendig. Gjøre den strøken og bruke den som finværsbil :) Begynner å bli sjeldne å få tak i disse bilene nå.. 

 

Nei har ikke noe tråd, men burde fått laget en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Updatee.

 

Har fått tak i ledningsnett og lysmodul nå. Nå gjenstår det å kode lysmodulen og endre på ledningsnettet :) Gleder meg! 

 

Har holdt på med E36en litt og. Ferdig med gulv og innerkanal på V. side. 

Bestilte også ny ytterkanal med A stople og jekkfester. Kommer til å skjære vekk A stolpen fra den nye delen. 

 

2 bilder fra i kveld :)

 

Snapchat-4239707376677694110.jpg

IMG_20160308_194815.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...