Gå til innhold

DanielStance's E34 Sedan


Daniel.
 Share

Anbefalte innlegg

mtp dekkdimensjonen er ukkurant for folk flest tipper jeg du får rundt 6k mtp arbeidet som må gjørest.

 

 

Hjula er jo tøffe om du gir dem en shining, må ivertfall ikke bytte dem ut med noen jallakopier av BBS RS elns ivertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, holder på å spare til nye vinterhjul selv jeg :P Er jo så sinnsykt dyrt for vinterdekk, men må ha noe annet enn de stålfelgene med hjulkapsler som jeg har nå :P

 

BBS Kercher RX er knallfine felger på E34 de også :D

 

Haha, må bruke vinterfelgene til touringen min på sedanen, for jeg fikk stålfelger på vinterdekk med sedanen, og jeg vil IKKE se vanlige stålfelger på den. Så blir krysseike felger med piggdekk :P

 

mtp dekkdimensjonen er ukkurant for folk flest tipper jeg du får rundt 6k mtp arbeidet som må gjørest.

 

 

Hjula er jo tøffe om du gir dem en shining, må ivertfall ikke bytte dem ut med noen jallakopier av BBS RS elns ivertfall.

 

Av nysgjerrighet, hva gjør de dekkdimensjonene ukkurant? Ante meg at jeg kom til å tape på de også :P

 

Vet de er tøffe, ellers hadde jeg aldri kjøpt dem. Men har lyst på noe nytt egentlig. Jeg er egentlig anti-kopifelger, selv om det finnes noen unntak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem som er i markedet for slike felger har stance i tankene, og da blir det rett og slett for mye dekk. både i bredda og høyda.

 

Slike hjul vil derimot bare stige i verdi, så det er egentlig litt galskap å selge. Kinafelger taper 60% av verdien med en gang du trykker kjøp. Throwing Stars i 8/9" er vell også meg bekjent smidd, og dermed rimelig durable mot bulker og sprekker. Mye kinahjul er jo så dårlig støypt at de knapt tåler lavprofil.

 

 

Synest du burde pusse opp igjen hjula og lakke de original lys grå. Da har du en fin original bil selv hardbarka entusiaster med M5 snur seg med ett smil etter. Originalstuk er veldig i vinden om dagen, og flere og flere tyr til originale lykter isteden for sorte hella etc foreksempel. :) 

Endret av HSD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem som er i markedet for slike felger har stance i tankene, og da blir det rett og slett for mye dekk. både i bredda og høyda.

 

Slike hjul vil derimot bare stige i verdi, så det er egentlig litt galskap å selge. Kinafelger taper 60% av verdien med en gang du trykker kjøp. Throwing Stars i 8/9" er vell også meg bekjent smidd, og dermed rimelig durable mot bulker og sprekker.

 

Mye kinahjul er jo så dårlig støypt at de knapt tåler lavprofil.

 

Åja sånn ja. Da henger jeg med.. :P Ja jeg bør vel kanskje beholde de, men har ikke så utrolig mye plass til å lagre hjul på, så.. Vi får se. Må få kvittet meg med noen 15" hjul jeg har liggende. Får sikkert ikke en dritt for de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte mine originale 15" for 1500 etter en ukes tid på finn.no. Felgene var relativt stygge og dekkene hadde vel kanskje maks 1 sesong igjen, så er jo litt penger å hente uansett :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte mine originale 15" for 1500 etter en ukes tid på finn.no. Felgene var relativt stygge og dekkene hadde vel kanskje maks 1 sesong igjen, så er jo litt penger å hente uansett :)

 

Dette er noen uorginale felger. 2 av dekkene er ugjevnt slitt pga camber vil jeg tro. De 2 andre dekkene er vel såvidt brukbare. Fikk ikke feil på de på EU i hvertfall. Kun bakdekkene. :P Så tror disse funker best som herjehjul :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja! Strøken bil da utseende messig da :P

Flira litt når jeg så du hadde kryssa av for "montere anlegg" og resten er ikke kryssa av på modifikasjons lista xD

Men men dette regner jeg med blir en enda mer strøken entusiast eid bil fremover nå :)

Stå på, følger med jeg å! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja! Strøken bil da utseende messig da :P

Flira litt når jeg så du hadde kryssa av for "montere anlegg" og resten er ikke kryssa av på modifikasjons lista xD

Men men dette regner jeg med blir en enda mer strøken entusiast eid bil fremover nå :)

Stå på, følger med jeg å! :)

 

Haha, NOE HAR SKJEDD!! :lol: :lol:

 

Neida, men har jo bare eid bilen i litt over en måned. Det er begrenset hvor mye jeg får gjort her jeg bor og. Mangler sted å skru, og gjøre andre ting, og jeg er liksom ikke noe mestermekaniker enda, så.. Men ting skal forhåpentligvis bli gjort etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en fin og ryddig bil, utrolig lik min egen :) Har også forholdsvis fin utstyrsliste til E34 å være, takluke og skinn er bra. Ang motorolje så har jeg stor suksess med Castrol Magnatech 5W 40, eldre M50 motorer skal helst ikke ha for tynn olje.

Liker ikke planene dine, får den til å se ut som 95% av alle andre E34 i landet her. Men du vet hvordan jeg er på det punktet der, originalpolizei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en fin og ryddig bil, utrolig lik min egen :) Har også forholdsvis fin utstyrsliste til E34 å være, takluke og skinn er bra. Ang motorolje så har jeg stor suksess med Castrol Magnatech 5W 40, eldre M50 motorer skal helst ikke ha for tynn olje.

Liker ikke planene dine, får den til å se ut som 95% av alle andre E34 i landet her. Men du vet hvordan jeg er på det punktet der, originalpolizei ;)

 

Takk. :) Tror ikke jeg skal klage på utstyrslisten egentlig. Selvfølgelig, er jo sikkert flere ting jeg kunne hatt og sånt. Men ingenting gale med det jeg har.

 

Ja jeg har blitt anbefalt Castrol Magnatech C3 5W-40, så blir det jeg skal kjøpe.. Irriterer meg litt at de motorene skal ha 5.75 liter.. Hvorfor ikke 5.5? Eller 6? :D

 

Hehe ja jeg begynner å kjenne deg litt på akkurat det området. :P Men du skal da være fornøyd at det ikke blir noe jalla bil med angel eyes og stygt bodykit. ;)

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...