Gå til innhold

Min E39 M5 - Pensjonert på ubestemt tid.


 Share

Anbefalte innlegg

@Marius2002 Gledet meg lenge til den (anti-) modden. :)

Lurer også på om jeg skal debadge bakluken for å få det litt cleanere. Blir vel sleeper da. Haha. Er bare redd det blir er stygt merke,  siden alt rundt er detailet og vokset. :P

Så er det en på finn som ønsker å bytte sine Hella xenon mot Hella halogen, uten mellomlegg. Med pærer og ballaster. Ettermontert på hans bil og sikkert problemer med EU. Dritet er at de trenger nye justeringspinner og lykteglass. Bør jo klare det selv, men har lest noe om at noen faceliftlykter fikk en ny lim som var "umulig" å dele. 

Min bil hadde xenon i utstyrslisten og donorbil hadde også xenon originalt. Jeg har også alt originalt og fungerende av kjørehøydesensorer, LCM kodet for xenon og lyktespylere. Eneste er at både ramme og donor er preface, så noen har bare klasket på faceliftlykter med halogen, for looken sin skyld. Fin look, absolutt,  men synes det er helt feil å ikke ha xenon på M5, spesielt når både ramme og donor kom med det originalt.

Hva tenker folk om debadge og xenonlykter? :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt filming av biler i dag, så tok like greit noen bilder der vi sto. Ikke beste bakgrunnen, men det er vel bilen dere vil se på her inne :P Kommer noen filmsnutter til uken. Var bare så mye å gå igjennom at jeg ikke gidder med det første. 

IMG_8864.thumb.jpg.3959fe58143df020e87fa7316a0bc72e.jpg

IMG_8873.thumb.jpg.a04c80108e5a7648ed99ea0ada337808.jpg

IMG_8882.thumb.jpg.06c380268a3e0108d7faada02d1c313c.jpg

IMG_8862.thumb.jpg.1e2b07e38f0eb92d84d5efd8a7185411.jpg

Filmassistenten insisterte på å stå modell. :) Naturtalent. 

 

Ellers kan jeg vel nevne at det blir litt fiks av lakk og småplukk fremover, så selges bilen til våren, til fordel for noe mer økonomisk. Men det blir nok fortsatt noe som skiller seg ut litt. :) 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Gabz skrev:

Du kan dette med å finne de diggeste panserjentene :lol: Flotte bilder, da! 

Yeeez 😎 Takk for det. Prøvde nå å gjøre det beste utav det. :)

15 minutter siden, Marius2002 skrev:

Stadig en flott bil, jeg liker det at du holder det originalt også i felgvalget. Tror jeg tør å påstå at de felgene der er blandt topp 3 til E39 :D

Blitt klokere bilvalget til våren da? :D

 

Takk for det. :) Liker de godt, ja. Skulle vært litt mer strøkne, men må prioritere det tekniske og så lakk først. 

Jeg hadde en del forslag. Mini S og i3 f.eks.,men jeg fikk bare gjennomslag for én. Så det blir en rød GT86 med manuell. Hun sa endelig ja til en, så da er det avgjort. 

13 minutter siden, DanielStance skrev:

Aiaiai... Volvo beltespenne foran en BMW? Ka e dette for noe tull? :o

Haha. Det så jeg ikke. Han kjører en gammel, oransje 240, så er vel derfor. Han er kompis med han jeg filmet med. Egentlig skulle en annen komme, men han rakk det ikke mtp været. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Thundercoil skrev:

Jess, men de holder jeg meg unna. :P Dyrere og så har jo Subaru visstnok patent på delene sine, så andre kan ikke lage lovlige kopier, som igjen fører til at de har monopol og kan ta blodpris for delene (?) 

Det var jeg ikke klar over. Da går du for Toyota :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er GT86, BRZ og FR-S identiske biler, så egentlig skal du fint kunne gå til Toyota eller Scion og kjøpe deler og montere det på Subaruen uten problemer. Jeg mener nå at man er hakke mer "bilmann" om man kjører Subaru kontra Toyota. Ingen tvil hva jeg hadde valgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Nå er GT86, BRZ og FR-S identiske biler, så egentlig skal du fint kunne gå til Toyota eller Scion og kjøpe deler og montere det på Subaruen uten problemer. Jeg mener nå at man er hakke mer "bilmann" om man kjører Subaru kontra Toyota. Ingen tvil hva jeg hadde valgt.

Men BRZ har litt annerledes utseende enn GT86/FRS, og jeg personlig syns sistnevnte ser hakket bedre ut. Vet ikke med Thunder, men for meg så er det viktigere å velge den som ser best ut framfor den som har det "kuleste" merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Thundercoil changed the title to Min E39 M5 - Pensjonert på ubestemt tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...