Gå til innhold

Kan slettes


Torek
 Share

Anbefalte innlegg

Tusen takk :-) Ja, det er gøy med en praktisk OG morsomt bil. Det beste fra to sider.
Se der! Koed hadde jeg ikke tenkt på en gang. Takker! :D 
Er det noen som vet kvalitet og passform på den? Lik den GS selger?

Endret av Torek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4.10.2016 at 19.10, MagnusHN skrev:

Gratulerer igjen! :D Digger looken uten rails. Trur jeg må prøve å ta av mine....

Tusen takk, Magnus! :D Enig. Tror det hadde kledd din veldig godt også :)

2 timer siden, Peak skrev:

Flott bil Torek. Blir nok ennå bedre med ny fanger. Foresten ingen tvil om hva som er penest på en hissig touring, hold railsene langt unna bilen. Se bare på denne;

 

Tusen takk! :) Ja, det vil utgjøre en stor forskjell - til det bedre. Hehe, ingen fare. Denne bilen får aldri rails så lenge den er min.

1 time siden, HalvorK skrev:

Gratulerer med ny vogn Kviltern :)

Tusen takk, Halvor! Det føles godt :wink: 
__________________________________________________________________________________________

Ellers så har jeg nå lagt inn bestilling på CSL-fanger til bilen fra USA. Det ble ikke KOED ettersom den de selger ikke har løse karbonsplitters, noe jeg vil ha slik at jeg har mulighet til å montere frontleppe om lysten for det skulle melde seg.

CSL%20replika%20frontfanger_zpsdbyzwmqh.

Endret av Torek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med råtøff touring! 

Blir mye bedre med CSL front! Men merk deg, er du borti fartsdumper med splitterne så skal det ikke mye til for at limet løsner. Da er det ikke så kjekt lengre med csl front.. :/ 

Hadde det på min forrige e46, og måtte bruke mye tid på å fikse splitterne, byttet de to ganger. 

Kan være en ide å påføre noe kraftigere saker før du monterer, brukte en heftig tec7 type, heavy duty elns og da satt den iallefall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8.10.2016 at 0.17, Frode D skrev:

Er det billigere å kjøpe fra USA enn å kjøpe ny Original?

De vet jeg ikke. Hva koster en original? Trodde de var grisedyre, så tok meg rett og slett ikke bryet med å sjekke nypris.
Den som jeg bestilte kommer på kr.5000,- ferdig levert på døra.

On 8.10.2016 at 7.26, Gorg skrev:

Gratulerer med råtøff touring! 

Blir mye bedre med CSL front! Men merk deg, er du borti fartsdumper med splitterne så skal det ikke mye til for at limet løsner. Da er det ikke så kjekt lengre med csl front.. :/ 

Hadde det på min forrige e46, og måtte bruke mye tid på å fikse splitterne, byttet de to ganger. 

Kan være en ide å påføre noe kraftigere saker før du monterer, brukte en heftig tec7 type, heavy duty elns og da satt den iallefall. 

Tusen takk :) Hehe.. Den tid den sorg :) Får kjøpt splittere løst, så det er ikke noe stress.
_______________________________________________________________________________________
 

Byttet håndtaket og posen til håndbrekket nå nettopp.

Endret av Torek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hørte at de kostet rundt 30k nye, så da stemte det ganske greit. Litt i overkant dyrt, hehehee..

Alcantaraen er grå i virkeligheten, men det er mulig den byttes ut med noe som er mørkere. Skal snart bestille ratt i alcantara, så hvis fargeforskjellen mot rattet er tydelig så blir det å handle nytt trekk til både brekk og gir :) 

Endret av Torek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...