Gå til innhold

Bestilt M2 LCI


sluquet
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Dingo83 skrev:

Jeg prøvesatt en M2 i Sverige med el.seter, men husker ikke om den hadde soltak eller ei. 

Er 3 cm lavere enn deg, hadde håpet det gikk med el.seter hvis, eller NÅR jeg skal bestille :P  så jeg fikk droppet soltaket :P

Du hadde ikke prøvd en med el.seter, men uten soltak du?

Ellers en både voldsomt fin og fornuftig farge du har valgt, har samme i min X1 20i.

Nei, har ikke prøvd med elseter og uten soltak, men kommer en M2 med dette om et par uker så da får jeg prøvd da. Funker det med elseter / uten soltak legger jeg bare til elseter i bestillingen. Er digg med elseter når man bare har to dører :)

 

Enig i at fargen er veldig fin! Står en M2 på skøyen med denne fargen og likte den veldig godt. Har hatt Black Sapphire metallic på de tre foregående bilene mine så var på tide å prøve noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I omtrent samme båt der også, hatt safirsort på mine 2 forrige BMW-er. Merker klar fordel med mineralgrå definitivt vedlikholdsmessig også, har gjort mye mindre vondt i vinter med den fargen for å si det slik..... :P 

Ja, personlig setter jeg voldsomt pris på el.seter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Ventet lenge nå, men forsatt lenge til den kommer. Det blir facelift på 2018-modellene går det rykter om, skal innom BMW til uken og oppdatere bestillingen. Snakkes om nye frontlykter med LED i stedet for xenon, nye baklykter, setebelter med m-sømmer og nye instrumenter. Fant noen bilder av dette men aner ikke om det er offisielle bilder. Legger med et bilde av en tilsvarende den jeg har bestilt også :)

 

lci1.PNG

lci2.jpg

 

m2.jpg

Endret av sluquet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, awt skrev:

Faceliften ble offisielt vist allerede tidlig i mai, så en kan vel si det har gått forbi ryktestadiet. :) Er mer info her og her.

Heh, der ser du hvor mye jeg har fulgt med, trodde fremdeles det var rykter jeg, siden bmw.no ikke er oppdatert med de nye tingene :) Takk for info! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bestilling. Den grå M2`n der ser helt værst ut!

 

Angående setehøyde; har ikke dette også en del å si for kjørefølselsen/sittestilling?

Det virker jo veldig rart at det skal være forskjell på den ut i fra hvilken type instilling det er på stolene.:shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, S. Gunstad skrev:

Gratulerer med bestilling. Den grå M2`n der ser helt værst ut!

 

Angående setehøyde; har ikke dette også en del å si for kjørefølselsen/sittestilling?

Det virker jo veldig rart at det skal være forskjell på den ut i fra hvilken type instilling det er på stolene.:shock:

Takk! Ser bra ut den grå der ja, jeg får svarte gjeller og svart grill så det blir enda bedre :) 

Det er helt klart forskjell på hvor langt ned man sitter på elstoler og manuelle stoler i disse, men jeg fikk prøvd en med elstoler / uten soltak og det var ikke noe problem, så det ble heldigvis elstoler på min også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Tyskerne har fått fart på maskineriet, fått forespeilet levering neste uke i stedet for uke 50. Ikke lenge igjen nå 😊 Blir far for første gang til en datter i november så da blir jeg vel en av de første som får M2 levert med BMW-barnesete. Blir sikkert råpraktisk bil å bruke til babyfrakting.. men det løser seg. I aller verste fall bytter vi bare ut bilen til fruen. Feiga ut og la til driving assistant-greiene også, greit å ha når det skal være småbarn i bilen av og til.

Endret av sluquet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...