Gå til innhold

Hvor kjøper man 235/35-18" sommerdekk?


Anbefalte innlegg

Sær dimensjon, jeg vet på min gamle Veloster var det også sær dimensjon. Da var det kun Pirelli P-Zero Nero eller Hankook ett-eller-annet som fantes til de, måtte bestilles fra utlandet(via forhandler). Dra innom din lokale dekkforhandler, de har helt sikkert tilgang til mye mer. Jeg betalte vel 8000,- for P-Zero som det endte opp med, ferdig montert. "Bakgårdssjapper" er ofte billig og yter god service for å komme opp og fram. Support your locals! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Eselfjes skrev:

Du kan ikke bruke noen smale i 245 da?

Joda, bare det å finne "de" smaleste alternativene som er vanskelig. Tyrestretch.com hjelper ikke så mye, da mange av modellene er utgått, så får liksom ikke så mye hjelp der. Og mange er heller ikke tilgjengelig i Norge.

Men har hørt at Toyo og Hankook er forholdsvis smale, sammen med Achilles men det er vel ikke noe voldsomt premium dekk heller.

Ruller på Maxxis nå, knallfornøyd med egenskapene på tørt og vått, samt støy men de er nok blandt de bredere.

Noen med tips til smale dekk?              Og har du tenkt til å nevne Nankang NS-II, så trenger du ikke det. For dårlig egenskaper etter mitt ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Achilles ATR Sport 2 på S13. På tørt føre glapp det aldri for meg, men kan ikke si at de satt som klister heller. De detter nok mest igjennom på vått føre. Opplevde aldri vannplaning med de, men var ikke veldig vanskelige å låse på våt asfalt. Men de er såpass greie at jeg vurderer å kjøpe de igjen til E60-en. Forresten støyet de ikke så mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Eselfjes skrev:

Jeg hadde Achilles ATR Sport 2 på S13. På tørt føre glapp det aldri for meg, men kan ikke si at de satt som klister heller. De detter nok mest igjennom på vått føre. Opplevde aldri vannplaning med de, men var ikke veldig vanskelige å låse på våt asfalt. Men de er såpass greie at jeg vurderer å kjøpe de igjen til E60-en. Forresten støyet de ikke så mye. 

Opplevde du de som smale eller brede i fysisk bredde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...