Gå til innhold

Hvor kjøper man tights med M-logo på?


inaheier
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, awt skrev:

Det er jeg som har fjernet begge, da de ikke tilførte noe til tråden, ikke var morsomme (etter min mening vel og merke), og at det ikke var vits å spinne videre på noe som allerede var gått litt for langt.

Da synes jeg du skal legge ut det siste innlegget du slettet, så alle kan se hva som ikke slipper gjennom ditt filter. Det er krenkende at du som moderator lar din humor, mangel på sådan, feiltolkninger og tilleggelse av motiver være førende for din moderatorgjerning.

Mitt innlegg var slett ikke humoristisk ment. Det var oppriktig ment at jeg synes tights med Mpower-logo er kult. I sin rette sammenheng.

Du skriver at mitt innlegg ikke tilførte debatten noe. Ligger en slik vurdering til moderators rolle? Du har også åpenbart feiltolket det jeg skrev. Mitt innlegg var et forsvar for trådstarter, i et mylder av latterliggjøring og usakligheter. Ved å fjerne innlegg til hennes støtte, sørger du for et inntrykk av at hun er ganske alene i sin smak og oppfatning. Gratulerer.

Med all respekt, her må du skjerpe deg, moderator.

Endret av Basse Lusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slettet, long gone, borte for alltid og kan ikke gjenopprettes. Selv om det kunne det hadde jeg fortsatt ikke gjenopprettet det.

Resten velger jeg å ignorere, da du burde tatt hintet etter det første "saklige" innlegget ditt forsvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stenger tråden da den har endret retning/vei/mening, men jeg synes den kan stå som en bevis på hvor enkelt det er å ødelegge en tråd for andre her inne... 

Trådstarter kan gjerne lage en ny tråd om samme emne. Og da forventer jeg at man ikke sporer like mye av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...