Torek Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 ..yes da, jeg har hatt 240 jeg også serru.. Forhåpentligvis ikke mye igjen av den? Hehe..den er nok solgt ja. Men det var en morsom bil. Har selv hatt 5-6 240'er, og kan overhode ikke si jeg kjenner meg igjen her. Er det noen dører i verden som er lette å "smelle igjen" så er det 240 dører, dem kan du slå igjen med 2 cm opning Det er vertfall min erfaring. Finst selvfølgelig biler der dørene er skeivt montert osv. Og alle er jo ikke like, men alle mine har vært en drøm å lukke igjen 740en min og, og V70en Jeg bruker og smelle døra forskiktig, og går den ikke igjen, så prøver jeg en gang til Iriterer meg og grønn på folk som smeller dører! Men så er det jo ikke altid så lett å vite hvordan akurat din dør skal smelles igjen, men går and å ta forhåndsregler og ta det forskiktig likevel Jeje..vi sitter vel på forskjellige erfaringer da. Jeg tror nok heller den største grunnen til at folk smeller i dørene rett og slett er fordi de ikke tenker noe over det(som følge av at de ikke har et snev av interesse for bil). For oss her inne på bimmers blir det vel litt som å holde et spedbarn i armene..man blir veeeldig forsiktig med hva man gjør og hvordan man gjør det. 5år gammel tråd ja...... ..og?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Folk smeller igjen her og... Blir dritforbanna men det er som regel venner så jeg kan ikke bare gå ut og skrike til dem heller Nå koster ikke bilen min så mye, men jeg måtte montere nye dørhengsler på passasjersiden foran tidligere i vinter pga døra nesten datt av og ble hengende. Idioter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Jeg har ofte vært plaga med samme problemet. Da pleier jeg å innformere vedkommende med at de nettopp ble kjørt i en BMW å ikke en Volvo fra 1988. Ser at det er flere som må gi lynkurs til pasengers. Eier man noe annet enn en tysker så bryr man seg jo ikke mye, men slik er d jo ikke for oss. Haha, solgte en gammel jappse for en kompis... Dørene er like støtsikre som en colaboks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Jeg har ofte vært plaga med samme problemet. Da pleier jeg å innformere vedkommende med at de nettopp ble kjørt i en BMW å ikke en Volvo fra 1988. Ser at det er flere som må gi lynkurs til pasengers. Eier man noe annet enn en tysker så bryr man seg jo ikke mye, men slik er d jo ikke for oss. Haha, solgte en gammel jappse for en kompis... Dørene er like støtsikre som en colaboks.. Jeg har kun hatt Volvo, og har nå kjøpt meg Bmw, men jeg smeller ikke døra for det Men nå er jeg veldig interisert i bil da. Ligger nåk noe i det at folk som ikke er så interisert i bil ikke bryr seg så mye. Er jo bare noe som flytter deg fra A til B litt fortere en å gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Jeg sliter ikke med at folk smeller mine dører. Heller det at de lukker døren med å bruke vinduet til å skyve mot. Da blir jeg frustrert, siden jeg ikke har karm over vinduet og jeg ser vinduet bøyer seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Jammen ikke rart folk har mange problemer i livet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 haha, mye bra å lese her sier selv til alle som skal ut av bilen. Forsiktig me døra, kvinnfolk er noe herk nå det gjelder dette, hvertfall i alle mine tilfeller. Å så en aen gang da en kompiss med volvo 240, han smelte igjen døra så jeg følte hele bilen stod å vinglet. Da ble jeg forbanna og ga han en real lekse. En aen kompiss med volvo 740 smelte døra så hardt at ruta knuste:P men det var på sin egen bil heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Noen som har lukket igjen dørene på en gammel boble? de er så tette at det er utrolig vanskelig å få døren helt igjen. Er ofte jeg åpner trekantvinduet litt før jeg drar igjen døren Hehe, opplevde det på min '67 Boble ja! I tillegg hadde den stått en stund, for så å kun bli kjørt uten passasjerer, så passasjerdøra var helt elendig vanskelig å få igjen. Måtte virkelig måke den igjen. Men de bilene er såpass solide at jeg ikke tror den hadde noe vondt av det. Jeg er igrunn ikke plaget av folk som smeller igjen dørene. Kjører lite rundt med fulle folk, så det kan være noe av årsaken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Jammen ikke rart folk har mange problemer i livet... Det er ikke et problem, men heller et irritasjonsmoment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenO Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Har ikke noe problem med at folk smeller dørene, helder bagasjerommet.. Folk tar i det de greier å druser lokket igjen. Selv om man kan i grunn slippe lokket fra halv-opent, og det lukker seg uten problem :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Er ikke verre enn å la kun de du kjenner og stoler på sitte på i bilen din. Ingen som har banket igjen døra mi på mange år... Sist gang var da jeg hadde 240, og det gikk greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 På merca til gamlingen fra 1962, går dørene så lett igjen at du trenger kanskje en hal cm for at den skal gå igjen Men om du tar rennfart og smeller igjen døra på vanlig måte, så spretter bare døra opp igjen Du er NØDT til å legge den forskiktig igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 En annen ting som er plagsomt er folk som skal justere passasjerstolen hele tiden. Den forige passasjerstolen i e30en min hadde til slutt bare ett hakk som stolryggen hang på etter at en passasjer begynte å justere stolryggen mens jeg sladdet ut av et kryss. Man kunne høre at taggene ble revet av mens passasjeren ramlet bak i baksetet. Passasjerer fører generelt til mye unødvendig slitasje på biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Hadde forsåvidt samme problemet da jeg hadde e30 4-dørs'en. Skulle kjøre noen fulle jenter til no gatekjøkken greier, hu ene bak til venstre går ut, setebeltet ligger halvveis ute (denne du putter nedi klikk-mekanismen, gud for et faguttrykk) og hu tar i det hu klarer for å få igjen døra. Døra smalt omtrent like fort tilbake igjen og det ble et hakk i døra... For å si det sånn, så satt jeg i bilen å venta til de hadde spist ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Haha, hvem var det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå