Bjørn Olav Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Kjøpte m5 side speil av Space-Ace, ingen problemer og handel gikk bra, fornøyd Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 27, 2015 Share Skrevet November 27, 2015 Handlet av JE Motorsport for litt siden. Seriøs type. Betalte på forskudd og han sendte så fort pengene var på konto. Tommel opp fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Solgt senkesett til Jan E28. Enkel å grei handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Takker, og visa versa. Ingenting å utsette på handelen med Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 Kjøpt dekk/felger av Nytern. Varene har vært som beskrevet, og selv jeg med mine tvilsomme pruteegenskaper, synes jeg har gjort et greit kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 (endret) Positiv feedback til stig. Kjapp på PM/SMS, rask levering og delene ankom i den stand som beskrevet. Endret Januar 18, 2016 av divad stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Positiv feedback til stig. Kjapp på PM/SMS, rask levering og delene ankom i den stand som beskrevet. Tommel opp til Divad, enkel å ha med å gjøre, å betaling kom når han sa. divad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 19, 2016 Share Skrevet Februar 19, 2016 Kan vertfall anbefale brukeren " Are." Han betalte med engang, ikke noe tull der i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Kan vertfall anbefalle "MR Gjøstøl" , etter vi ble enig om handel kom pengene fort inn på konto, ingen sommling eller noe tull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Gjøstøl Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 Anbefaler stig på det sterkeste! ingen tull med sending eller noe lignende, fikk til og med sporingsnummer på pakken stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 Brukeren "robbie" får vertfall tommel opp av meg, kjapp til å svare, å penga kom fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 14, 2016 Share Skrevet Mai 14, 2016 Rask og hyggelig handel av @D.Toft. Hyggelig pris, alt gikk som avtalt, del kom kjapt i posten etter sending og fungerte som den skulle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 Pluss til @Saltkjelen for hyggelig handel. Fikk fin pris, dro og hentet samme kveld. Han var ikke hjemme med ordnet fint med en som kunne møte meg Varen var også i god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 1 time siden, Gabz skrev: Pluss til @Saltkjelen for hyggelig handel. Fikk fin pris, dro og hentet samme kveld. Han var ikke hjemme med ordnet fint med en som kunne møte meg Varen var også i god stand. Takk i like måte, Gabz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 Tommel opp til sexeren vertfall , delen ble sendt etter avtale å varen var som beskrevet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå