Gå til innhold

Hvor langt har din bil gått....


Deep Dish
 Share

Anbefalte innlegg

har en 99 mod e46 318i 247000, byttet bremser, alt i forstillgen, og kun 2 foringer i bakstilling. ellers har den vært prob fri. min far har en 69 mod 2000 tilux som har rullet 1million og 57000. motor er prob fri, overhalt v 950000. ellers er det dokumentert alt som er gjort. ikke lest alle papirene, men veit eksos anlegget som satt på den når den var ny henger på ett museum i tyskland for det gikk godt over 600000 uten lekasjer el lignende. go bilen det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Har en 325IA E30 1986 modell, 2 dørs. Den har gått ca 142000km. Har hatt lite problemer med den, etter eierskap på 11år.

Var ute på kjøretur for snart 1 år siden da motoren stille og rolig døde... Varsellampe for automatkassen lyste i dashbordet. Etter diverse råd etterfyllte jeg med litt godkjent girolje og den startet igjen. Det er vel det eneste jeg kan komme på...

Etter at jeg kjøpte meg en 523 (1999mod) i 2002 min kjære bil stått i garasjen hos min far i Hardanger og støvet ned... Har sikkert ikkje blitt kjørt meir enn eit par tusen km de siste 4-5 årene desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min 91 mod e36 320 har gått 225000

har bare eid bilen i 5 mnd men den tidligere eieren var en eldre mann og han hadde ikke hatt noen problemer med bilen untatt og bytte div slite deler.

bytta bateriet i forige mnd så min bil har hatt det bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

1998 E39iaT. Snart 200 000km.

Bytta:

Bakluke (garanti)

Alle hjullager.

Bremser.

Xenon høyre side (funker greit med bare ei pære, trafikksikkerhet er en annen sak)

Slangeklemme på et rør til radiatoren.

ASC/ABS sensor høyre bakhjul

Sikkert bytta div. slitedeler på service som jeg ikke har oversikt over.

Skal fikses:

Litt rust på ei dør.

Air bag sensor passasjersete.

Foringer

Panseremblem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...