GiljeN Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 min sto vell på 249800 eller no når jeg satt den i garaasjen GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Min har rullet 218xxx km, husker ikke helt 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Vi vurderer en ny "norsk" E91 318i/318d når vi for alvor har etablert oss i Norge igjen. Så lenge jeg holder på med dagens ekstrempendling mellom Danmark og Norge foretrekker jeg (bruktbilmarkedet er i tillegg elendig) med dagens økonomiske situasjon å slite på vår gamle BMW. Gamle - er jo en 03-modell! Kan ikke gi deg før den har bikket 300000! Min 92 mod er forøvrig kjørt 170XXX...Har hatt litt småting (og derav utgifter) med den som... Motorras påfulgt av Motorbytte med påfølgende overhaling Bytte av tannstang Elektrisk feil på div lys Disfunksjonell takluke Vindu som falt ned Firkanta felger Lekk bunnpanne Avgass-feil - bytta lambda'n. Div slitedeler (bremseskiver, dekk ol) Hmm..var ikke noe god egenreklame for bilen dette! Føler imidlertid den er i grei stand som den er nå, til en god bruksbil å være, selv om det er en liten ting og to som godt kunne vært fiksa på til sommeren Føyer til på slutten at jeg er glad jeg er en smule nevenyttig, og har nabo og far som ikke syter med å hjelpe til litt...Kunne fort blitt dyrt på verksted dette :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 tippet over 260000 idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 170 000 et eller annet, men speedoen har en tendels til å komme å gå som den vil. Så 180 000 er kanskje realistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 BMW E46 320Coupe 132.000 Jeg har ikke byttet noe enda.. Vet ikke hva tidligere eiere har gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jml Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 101 000. Byttet bremser, og styringsenhet til airbag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 E30 89 210 000 ca.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Gamle - er jo en 03-modell! Kan ikke gi deg før den har bikket 300000! Jeg har en svoger som har en Peugeot 406 2,1 TD som nå har rundet 500000 Km mer eller mindre uten problemer. Han har skiftet clutch, dynamo og støtdempere samt alminnelige slitedeler som bremseskiver og klosser, men ellers er bilen original. En BMW kan jo ikke være dårligere enn en Peugeot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 En BMW kan jo ikke være dårligere enn en Peugeot. Eller en gammel Mitsubishi fra midten av 70-tallet. Nå skal det sies at den ble spiker etter hva jeg vet, så sånn sett ligger du bedre an. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 En BMW kan jo ikke være dårligere enn en Peugeot. Eller en gammel Mitsubishi fra midten av 70-tallet. Nå skal det sies at den ble spiker etter hva jeg vet, så sånn sett ligger du bedre an. Den aktuelle Peugeot´en klarer sikkert noen kilometer til, men min svoger er klar for å bytte bil. Han har spurt meg hva jeg anbefaler i forhold til å kjøpe en bil som kan gå langt uten signifikante problemer. Jeg er usikker, men har antydet at en Mercedes-Benz W204 200 CDI (altså dagens C-Klasse) kan være et fornuftig alternativ. Hva mener de sakkyndige ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Så lenge han holder seg unna den overnevnte Mitsubishien (den er relativt flatklemt for tiden ville jeg tro), er vel alt greit. Nyeste C-klasse skal være en god bil og den ser betydelig bedre ut enn forrige generasjon, samtidig som har får valgtet mellom to fronter. Valgets kvaler gjelder ikke lengre bare for hvilken bil, men også utseendet på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristianbmw Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 BMW E30 320'en min har passert 204 så blir nok motor bytte straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Så lenge han holder seg unna den overnevnte Mitsubishien (den er relativt flatklemt for tiden ville jeg tro), er vel alt greit. Nyeste C-klasse skal være en god bil og den ser betydelig bedre ut enn forrige generasjon, samtidig som har får valgtet mellom to fronter. Valgets kvaler gjelder ikke lengre bare for hvilken bil, men også utseendet på den. Min svoger gjør ganske sikkert som meg og slår til på et kampanjetilbud på en standardutgave av en snikmodell. Akkurat Mercedes-Benz W204 200 CDI har en motor med en svært lavt effekt i forhold til motorvolumet og det tror jeg kan være et poeng hvis målet er å kjøre langt med bilen. 136 HK på 2148 cm3 er ikke mye idag, men modellen går faktisk ganske bra og bl.a momentet er suverent med 270 Nm mellom 1600 og 3000 rpm. Dette er en klar forbedring i forhold til min motor som yter 265 Nm mellom 1750 og 2300 rpm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Nyeste C-klasse skal være en god bil og den ser betydelig bedre ut enn forrige generasjon Jeg synes W203 ser bra ut jeg. W204 ser dog bedre ut i sedan, men stasjonsvogna er merkelig.. Men dagens interiørdesign hos mercedes er ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå