Gå til innhold

Hvor langt har din bil gått....


Deep Dish
 Share

Anbefalte innlegg

320d 99 mod - Denne har nå gått 348000km. Bruker 1/2 cm ned på oljepinnen mellom hvert oljeskift=utrolig lite forbruk av olje. Jeg har hatt bilen i snart 3 år. Har byttet vanlige slitedeler, men i og med at bilen har gått så langt så får man av og til litt ekstra arbeid med simringer, pakninger mv. De typiske, og dyre, feilene på denne bilen har jeg også fått - I fjor byttet jeg både turbo og dieselpumpe, som var en kostnad på ca 30k. dynamo har jeg og byttet. Og nå har jeg problemer med tannstanga. Jeg er fornøyd med bilen selv om det har blitt en del utlegg. Jeg tenker slik at for hver del jeg bytter desto bedre blir bilen...

Da har det gått drøyt 3 år til, og bilen bruker fortsatt samme mengde olje. Nå har den gått 425.000km. Er veldig fornøyd med bilen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gått langt denne :) Men det varselet ang bremseslitasje er surt. Men kan bare være en sensor da? :)

Ja det er bare sensoren. Forrige eier byttet kun klossene, og Mekonomen hadde ikke inne en dag jeg tilfeldigvis var innom.

Skal få fikset det :)

Og servicelysene er på grønt, det bare ser alvorlig ut siden alle kom fram med blitsen på kameraet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Bruksbilen 316i 94 model straks 370 000km går igjennom Eu hele tiden å starter uten noe problem :applause:

Lo godt da jeg leste denne :lol:

OnTopic:

Henter meg BMW 518i E28 i morgen.

Kjørt av min bestefar og tatt godt vare på! Men ja, den er kjørt litt over 100.000km :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min "nye" Z4 Coupe runder straks 20.000km.

E46en har akkurat rundet 166.000km.

Edit: Hehe. Ser at jeg posta km.stand på E46en i juli 2006 i denne tråden.

Da var den gått 131.000km. Tror jeg må begynne å kjøre litt mer. 35.000 på 4 år er ikke akkurat så mye. Og da har jeg kun hatt en bil... :oops:

Men så har jeg vært heldig med å bo under en mil til og fra jobben i mange år.

Og da har E46en nettopp rundet 167.000km...

Z4en står på ca. 25.000km. Og det kommer den til å gjøre helt til april. :P

Nå har E46en nesten gått 168.100km.

Z4en har ikke rørt seg en millimeter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 325i. ca 260 000 km, bruker 4l med vann og olje i mnd, bytta termostat, det er rust overalt, begynt å lekke bensin fra en dyse, bytta hele forstillinga sommer 2010, slavesylinder som bør byttes da det lekker litt, hjullager som er gåent v.side foran, kan bruke hele kvelden på å skrive hva som er galt med bilen da det stort sett er noe nytt hver dag!!! Det som er kjekt er at den starter som et skudd hver dag selvom det er 25 kalde ute :)

Trodde jeg hadde kjøpt meg fin bil når jeg henta den men etter et par oppjekkinger fant jeg fort ut at den ikke var så fin allikevell!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...