Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

SOS knappen funker bra den as... men trodde ikke det gikk an å ta ut nøkkelen om girkassa ikke stod i P?

 

Comfort access??

 

Uansett glad jeg har det veldig inngrodd med håndbrekk og 1. gir når jeg parkerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOS knappen funker knall! Min E65 hadde det og den kobla seg direkte til 02800... politiets tlfnr... samme med E61 til en kompis av meg... har du dettei din AWT? Trykk og prøv!

Nei, jeg har ingenting slikt i min, men ble jo litt nyskjerrig nå på hvilke biler dette fungerer på og litt slikt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen norsksolgte biler ble levert med SOS-knapp, BMW-assist og det der (av e60-"generasjonen"). Telefonmodulen på norsksolgte biler støtter ikke sim-kort.

Begge mine er forøvrig norsksolgte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men de har ingen form for telefonfunksjonalitet.

Jeg er litt usikker på de bilene som ble levert med innebygget telefon eneste (utstyrskode 638), det er mulig de kan gjøre dette da de har simkort og alt det der.

Dette ble levert på 7-serie og tidlige 5-serier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett det har blitt diskutert hvem sin skyld det er flere steder.

 

I Norge er det ihvertfall slik at hvis Mazdaen har vikeplikt så får den skylden for ulykken, mens Lamboen kan få en reaksjon for høy fart/uaktsom kjøring. Det vil ikke medføre at den på noen måte får skyld/delvis skyld i ulykken.

 

Kan ikke se at Mazdaen burde ha særlig problem med å oppdage Lamboen heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser tydelig vikeplikt merkene i veien der Mazdaen kjører ut, så er ingen tvil om at det er Mazdaen sin feil. Uansett om lamboen kom kanskje litt høy fart.? Når man stopper på en vikelinje skal man kunne være i stand til og se om bilen til venstre eller høyre kjører veldig fort eller ikke mot deg og du skal være i stand til og kunne beregne ca fart eller ihvertfall se om den kommer mye fortere enn normalt og om du i heletatt vil klare luken. Grunnleggende trafikkopplæring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...