Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde det vært min bil hadde jeg sørget for dobbel utbetaling fra forsikringa, samt flere år med økonomisk støtte grunnet en traumatisk opplevelse....

 

 

 

Flaut av dere å "drepe".... jaja :)

 

Dere? Var vel bare en som nevnte "å drepe"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Du sikta kanskje til "vold" generelt?  :roll: Uansett, er spent på hvordan forsikringsselskapet reagerer til dette. Om de uheldige bileierne får utbetalt det de skal ha, med tanke på at hun som kjørte ikke hadde lappen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært min bil hadde jeg sørget for dobbel utbetaling fra forsikringa, samt flere år med økonomisk støtte grunnet en traumatisk opplevelse....

 

 

 

Flaut av dere å "drepe".... jaja :)

 

Ser ikke hvorfor det skal være flaut, for det første så er kjerringa som kjører et stort rasshøl som står å burner i nærheten av folk og biler, noe som også ikke er lov. Og bilen min, er litt mer spesiell enn mange andre E60er her i Norge, ganske sikker på at det ikke er noen identiske med samme utstyr, så hvis bilen min skulle bli totalvraka pga en sånn idiot, så måtte jeg ha dratt til utlandet, evt vurdert en annen bil, noe som er uaktuelt. Uansett, jenta hadde fått grisejuling for å si det sånn, hvis det var min bil hu traff. Har allerede en bulk i bilen pga en idiot, jeg trenger ikke flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banka du han duden som bulka i bilen din? Ord er en ting...å komme med direkte trusler på en hypotetisk setting er dessverre ulovlig...anbefaler deg å roe ned eggene dine og heller tenke på at du kunne fått 30k mer for bilen enn listeprisen tilsier...dessuten, tviler på at bilen din hadde blitt vraket...du hadde fått skader i front og da kunne du fått ny fanger og panser og lykter og ny lakk og deretter hatt en enda mer strøken bil...

 

Ingen vits å hisse seg opp når du sitter på andre siden av landet mot en person som dreit seg loddrett ut... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banka du han duden som bulka i bilen din? Ord er en ting...å komme med direkte trusler på en hypotetisk setting er dessverre ulovlig...anbefaler deg å roe ned eggene dine og heller tenke på at du kunne fått 30k mer for bilen enn listeprisen tilsier...dessuten, tviler på at bilen din hadde blitt vraket...du hadde fått skader i front og da kunne du fått ny fanger og panser og lykter og ny lakk og deretter hatt en enda mer strøken bil...

 

Ingen vits å hisse seg opp når du sitter på andre siden av landet mot en person som dreit seg loddrett ut... :)

 

Nei, for jeg aner ikke hvem det er, men bulken er der. Kan være uheldig? Har ikke peiling på hva som skal til for å få en bil kondemnert, men ser for meg at vis bilen skulle treffe litt feil, for eksempel i fronten, påføre trykk innover mot motor og et eller annet der som koster skjorta? Uansett, så er det leit for de som fikk bilene sine kræsja, og enda mer fucked up for hu som faktisk dreit seg loddrett ut, og må sitte på det resten av livet. Hadde en episode på parkeringa på jobben for et par måneder sia, faktisk rett etter jeg hadde fått igjen bilen min fra verksted, en bulgarisk trailersjåfør kjørte inn på privatparkeringa, og totalvraka tre biler, jeg jobba seinere den dagen, og hadde det vært min bil som blei totalvraka, så veit jeg ikke hva jeg hadde gjort, for de som fikk bilene sine totalvraka har enda ikke fått igjen noe, fordi de ikke får tak i forsikringselskapet til han som vraka bilene. Og det er 4 måneder siden.

 

Ikke er jeg hissig heller, im totally relaxed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis skadene overstiger 60% av bilens verdi blir den økonomisk kondemnert (med eiers tillatelse)
Dette er pga om en bil til 300K får 200K i skader er det så omfattende skader at selv om bilen rettes opp osv vil den alltid ha lavere verdi etc som følge av det, samt at det er stor risk for følgeskader og ting man ikke oppdager med en gang etc.


Man kan alltid nekte økonomisk kondemnering (teknisk blir litt værre),
Men da får du bare penger som dekker bilens verdi (litt usikker på om man får nok til å kjøpe en tilsvarende eller om man får noe redusert utbetaling), ikke skadetakst.

Dette er stort sett tilfellet ved folk som får jobben gjort billigere ved å gøre det selv, kjenne folk etc, eller ved sjeldne samlerobjekter osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...