Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!

aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

Blir skremt og irritert av enkeltes inkompetanse. Disse brannfolka burde nok holde seg til det de kan, og la noen med peiling uttale seg om det bil tekniske.. Iallefall slik det fremstilles her, der luftfilteret fra biltema er en stor turbo  ](*,)  :applause:

Endret av TurboEgil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som la merke til at bilen IKKE er norsk regga? Ergo...OM den hadde turbo...åssen vet brannvesenet at den er ulovlig i det landet den er regget i?

Veldig typisk byråkrat-jantelov-sosialist-fanatisme. Offentlige etater er godt kjent for å rutinemessig melde at noe er ulovlig så fort det avviker fra katalogbildene, så får det heller være opp til "lovbryteren" å motbevise påstanden.

Alltid skyldig til det motsatte er bevist. Ihvertfall i bokettersyn- og terrasseutbyggingsrelaterte saker har jeg fått smertelig erfare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bmw-mission.com/assets/trailer/video1.mp4

Blir visst mye BMW i nye Mission Impossible 5, stakkar M3 :(

har jeg missforstått nå eller er det sånn at den nye 3 serien får man ikke med LED lys pakka? men 4 serien gjør man det?

også kommer m3 og m4 ut med det valget? eller har jeg bare missforstått veldig nå? oO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jeg missforstått nå eller er det sånn at den nye 3 serien får man ikke med LED lys pakka? men 4 serien gjør man det?

også kommer m3 og m4 ut med det valget? eller har jeg bare missforstått veldig nå? oO

Frem til i dag, når F30 LCI ble lansert, med LED :) Du får faktisk ikke Xenon lengre... valget er enten LED eller Halogen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...