Gå til innhold

Den store Photoshop-tråden!


Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

noen som er flinke med shoppen her å lyst å lage til dette bildet 

post-57487-0-16094000-1426094517_thumb.j

 

med disse felgene: både med bilens farge i senter og standard farge i senter om det lar seg gjøre!! :)

post-57487-0-48119500-1426094609_thumb.j

 

ble litt feil lys her også! men håper det går! :)

ang høyde på bilen så kunne jeg tenkt meg en cm lavere foran og en cm høyere bak:)

Endret av thomaleo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange takk for jobben igjen!! får jeg litt å gå etter:)

leste nettopp gjennom tråden på 320n din, lever den enda? :)

Bare hyggelig :) Ja, den lever, men har det ikke så godt, dessverre. Den behandles bra, men får ikke den pleien som behøves :( Overflaterust som dukker opp i jekkfester, dører og hjulbuer, interiør som begynner å sige, en del elektriske småfeil og jeg tør faktisk ikke tenke på hvordan den ser ut under (mtp foringer og rust).. Skal skaffe meg deltidsjobb, og sørge for en ORDENTLIG shinings til sommeren. Bilen ser fremdeles bra ut og går som en klokke, så det er jo bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig :) Ja, den lever, men har det ikke så godt, dessverre. Den behandles bra, men får ikke den pleien som behøves :( Overflaterust som dukker opp i jekkfester, dører og hjulbuer, interiør som begynner å sige, en del elektriske småfeil og jeg tør faktisk ikke tenke på hvordan den ser ut under (mtp foringer og rust).. Skal skaffe meg deltidsjobb, og sørge for en ORDENTLIG shinings til sommeren. Bilen ser fremdeles bra ut og går som en klokke, så det er jo bra :)

du får oppdatere tråden din når du begynner :) igjen takk for bildene!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Frøkna spurte om jeg kunne Photoshop'e litt senk på bilen hennes siden hun faktisk begynte å vurdere det, så jeg lagde en veldig kjapp pointer på hvordan den burde se ut  :headbang:

Senk, Vossen felger, sota lykter, svart emblem, fjerna nummerskilt foran osv. Rutesotinga ble veldig jalla i farta, menmen.. Er nå for morro skyld!

 

Utgangspunkt og resultat (ja, veldig mørkt bilde):

post-80101-0-70023900-1428929793_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Noen som kan lage dørene forran hvite med lik type stjerne i gull også svart skrift over i bue hvor det står stance patrol? :)

Men hva mener dere om stance patrol? Vil jo ikke at det skal misforståes. Bilen er jo langt ifra noe stance bil, så derfor jeg tenker på at det hadde vært morro med stance patrol... Vil ikke få beskjed av politi om å ta det av ellers hadde jeg kanskje brukt stance police isteden.

Bilen er for "vanlig og kjedelig" så må finne på no sprell for å skille den ut fra mengden på treff :D

post-48064-0-00874100-1430635418_thumb.j

post-48064-0-43941700-1430635429_thumb.j

post-48064-0-63820900-1430635443_thumb.j

post-48064-0-78369400-1430635677_thumb.j

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...