egniii Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 2 ord til deg. FYY FAEN <3 meget pen bil !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Se det ja, fine bilder. Baklysa var blitt tøffe på faceliften, stilig foran også og hadde vært enda stiligere om lyset var hvitere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 ahh nice Trur dette blir min neste bil Alltid vært stor fan av svart, men trur jeg har endret mening nå. Sølv var jo sykt flott på den bilen. Får fram linjene mere også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 Takk for det alle sammen Ja, faceliften har fått noen litt tøffere lykter og med litt mere særpreg. Jeg liker best angel eyesene i originalfargen, men på din bil EHD tok de seg bra ut i hvite.. Vi får se etterhvert Har alltid likt svart jeg også og liker det fremdeles, men det er et rent helvette å holde rent og ikke minst pent. Riper, steinsprut, selv den minste ting syns så godt. Om sommeren hjelper det jo ikke å ha nyvasket bil, da det kommer det tykke støvlaget på bilen med en gang igjen. Jeg hadde aldri gått med på å bytte bil om det var svart vi skulle ha byttet til, 1 svart bil er mer enn nok for meg. Kanskje igjen, men da er forutsetningen at jeg har muligheten til å vaske bilen med bøtte og svamp hver gang. Tenkte at sølv kanskje ble litt kjedelig på denne bilen, men syns faktisk at sølv tar seg svært bra ut. Med litt sorte detaljer som sotede ruter, shadowline etc. og litt hjul så er det svært få biler som kan matche syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Har alltid likt svart jeg også og liker det fremdeles, men det er et rent helvette å holde rent og ikke minst pent. Riper, steinsprut, selv den minste ting syns så godt. Om sommeren hjelper det jo ikke å ha nyvasket bil, da det kommer det tykke støvlaget på bilen med en gang igjen. Jeg hadde aldri gått med på å bytte bil om det var svart vi skulle ha byttet til, 1 svart bil er mer enn nok for meg. Kanskje igjen, men da er forutsetningen at jeg har muligheten til å vaske bilen med bøtte og svamp hver gang. Gratulerer med en skikkelig fin bil nok engang... ... Apropos en sort bil... jeg hadde min siste sorte bil i form av en ny Mercedes-Benz W201 190E 2,3 i 1989. Aldri mer... absolut alt av stenslag, riper og ikke minst fettflekker griner i øynene på deg hver gang du ser på bilen. Sølv og gråfarget lakk er kjedelig, men veldig... veldig praktisk når alt kommer til alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 Takk for det Fredrik Jeg tror vi har samme synspunkt når det gjelder falgevalg av bil hvertfall. Sølv metallic er definitivt min neste farge også. Ikke bare er det praktisk, men jeg syns det er lekkert i kombinasjon med noen skikkelige hjul, sort interiør og gjerne sotede ruter. Møkka årstid, har allerede vasket bilen min 3 ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Flott bil du har fått deg, men: Bilen tillater f.eks ikke å bevege seg en cm uten å ha tatt på sikkerhetsbeltet. Kødder du? Jeg får allerede helt mark av beltevarslere, men det der hadde jeg klikket helt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 Takk for det Hagenisse Nei, jeg kødder ikke. Du får satt den i gir, men så fort du tråkker på gassen spretter den tilbake i P. Da blinger og plonger det og det kommer opp meldinger i displayer og iDrive om at jeg må ta på sikkerhetsbelte. Det er jo absolutt et fint tiltalt mht. til å øke sikkerheten, men det er noe uvandt når man skal rygge - men det går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Kan det ikke kobles ut? Jeg kjører alltid med belte, men jeg vil absolutt ikke ha slikt tullball. Tenker dette er en funksjon postmenn setter mye pris på. Z3'en består jo av teknologi fra 1800-tallet så der slipper jeg jo heldigvis slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Saltkjelen, Gratulerer! Lekker bil, og vær så snill å ikke bytt ut angel eyesa med noe blåhvite greier! La de være gule slik de originale fra BMW alltid har vært - alt annet ser så utrolig ettermontert ut! hagenisse, Er vel ikke så mange postmenn som kjører E61, men jeg hadde også blitt gal av det der. Noen ganger skal bilen bare flyttes noen meter, ellers kjører jeg alltid med belte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2007 Takk for det Gunnar Nei, jeg kommer nok ikke til å bytte ut angel eyesene, liker de også best i den originale BMW fargen. Aner ikke om det er mulig å koble ut, men rekner ikke med at det er mulig. Etterhvert som jeg får fiklet litt mer med bilen så er det vel sikkert en mulighet for at det er det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 På en måte liker jeg ikke denne utviklingen at det ser ut som bilprodusentene tror alle er komplette idioter som må ha hjelp til alt mulig når det gjelder bilkjøring - men på en annen side er det vel ikke veldig langt unna sannhenten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Baklysene er heeelt råe!!! Liker utrolig godt LED baklysene til Audi, men disse er faktisk ett eller to hakk over! Gjennomført og rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Gratulerer igjen, Saltkjelen! Et stk. nydelig eksemplar av en BMW. M6 hjulene satt virkelig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå