Gå til innhold

Min nye bil - E61 520dAT Facelift SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

Fortsatt en meget, meget pen 5'er du har Saltkjelen ;) Toora-felgene sitter som et skudd på E60.. er igrunn litt overrasket over det, uten at jeg klager av den grunn.

Det er rart hvor raskt kilometerstanden "baller på seg". Har selv kjørt 34.400 km med min, og det er primært på sommerkjøring i fjor og hittil i år. Herlige milslukere, det er det de er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 563
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 months later...

Tja.. Planen er å bli kvitt bilen så jeg kan bestille F10 så fort den blir klargjort for bestilling, men jeg må ikke selge og derfor gidder jeg ikke gi bort bilen heller. Det er en del som har ringt å sagt "Det står en tilsvarende i Bergen for 480.000kr", så da sier jeg at de bare kan reise å kjøpe den...

Nå venter jeg forøvrig på høyre bakfelg da jeg punkterte for 4 uker siden. Har fikset kanten da den gikk rett på felgen. I samme slengen venter jeg på to spell nye 295/25 ZR 20 Vredestein dekk.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Takk for det feiringbruk (antar du er en Lørenskoging? :) ), men dette er jo forsåvidt nesten to år siden nå.

Har ikke ordnet meg noen ny bil ennå, Chris A. Har prøvd både X5 3,0d M-sport og X1 xDrive20d X-line, men valget er virkelig ikke enkelt. Spørsmålet er jo hvor mye man egentlig ønsker å legge i bil. Foreløpig venter jeg litt mer på F10 (de offisielle bildene kommer 23 November). Jeg bør vel kanskje annonsere E61'en igjen, men ettersom jeg ikke har noe behov for å selge ser jeg liksom ikke poenget med å gi den bort til prutmakere og snakkere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interresant problem stilling ifht X1 og X5, to vidt forskjellige biler.

Jeg har dessverre ikke prøvd noen av disse ennå, hva er inntrykket du sitter igjen med etter å ha kjørt disse.

Tanken er å teste X1 på lørdag nemlig.

:wink:

Ser frem til den 23.11.

:D

Ville definitivt ikke latt denne bilen gå for billig, den er perfekt oppgradert og riktig til det Salty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Stod noe om det, men valgte å få det redigert bort. Bilen er klar nå, så får den i morgen eller Fredag tenker jeg. Det blir deilig å få prøvd den igjen :)

Jeg forstår og respekterer dine motiver for å få noen av kommentarene vedr. Stenshagen slettet mhp. at bilen stadig står på verkstedet, men det er absolutt ikke et eksempel til etterfølgelse. Det er svært viktig for andre BMW eiere at slike historier kommer frem i lyset og det er da også noe av poenget med et forum som dette.

Jeg forventer at du får tilbake bilen innen denne arbeidsuken er over og at den er i 100% perfekt stand. Noe annet er tilnærmet en skandale og vil helt sikkert bli kommentert her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...