Saltkjelen Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Takk for det Gunnar Jeg byttet inn i en 2000 528iA med full servicehistorikk og garantert km på 140.000, eid av eldre herre. Skal bli spennende å se hvordan denne går i forhold til 535'en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Gratulerer/kondolerer, alt ettersom. Hva blir det nå? Jeg slutter meg til denne noe tvetydige melding ifra Gunnar, men har skjønt det ikke bare har vært idyll. Ennå en E39 hehe. Jeg syns denne motoren skuffet litt, får se hva du syns. Hva er neste prosjekt Salty? Rukket å tenkt noe videre? Håper uansett ikke du forlater oss, om du velger annet merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Jeg blir nok ikke å forlate, men ordet Kia hjelper når frustrasjonen er på sitt største. Hehe. Vi får se hva tiden vil vise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Ja... Gunnars kommentar er vel dekkende for denne saken og det er alltid fint å få et problem/utfordring ut av verden så man kan komme videre. E39 er iallefall en svært fin BMW modell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Hey, grattis med ny bil da Planer for den nye E39'en da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Kondolerer Ble sommerfelgene med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Takk for kondolanse.. Det var slik som Fredrik sier, deilig å bli kvitt et problem/utfordring, men samtidig føler jeg meg helt tom. Det er noe som mangler nede på parkeringsplassen og det er smykket mitt, E61'en. Ingen planer for 528'en, annet enn å gjøre noe småtteri, men gidder nok ikke gjøre noe videre utover det. Gidder ikke gjøre samme operasjonene to ganger på to like biler så da er det 535'en som får oppgraderingene mens 528'en for blir den "originale". Sommerfelgene fulgte med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Ah, Synd Kommer det bil av samme kaliber som E61`n på gårdsplassen da? Eller blir det og hode på E39 en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Etterhvert så blir det noen gromsaker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå