Vegar br. Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Stasjonsvogna var fet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Er ikke det BMW-LED teknologien da? E61'en min har jo disse pølsene i lyktene og BMW kaller selv dette for BMW-LED tekonolgi.. Ja, det skal virkelig bli spennende å se hva de gjør med E90 og E91.. Vel, jeg også trodde det, selger sa også det når jeg hentet den nye E90'en min... Men trodde EHD/Remmib visste hva han snakket om så litt forvirra? Uansett lekre facelift lykter på E60/61, blir spennende å se hvordan det blir løst på E9*. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 Ja, nå nærmer det seg sakte men sikkert en facelift av E90/E91.. Utifra disse bildene her ser man klart og tydelig at hekken vil få en litt mer omfattende facelift. Disse bildene er forøvrig spionbilder av E90 M-tech. På disse bildene kan vi også se at lyktene's innhold blir endret slik at man nå også får den sterke ringen innerst i lykta. Tøft! Dette må jeg si var et stort fremskritt i forhold til dagens E90 M-tech. Denne støfangeren her var jo direkte lekker!! Resten av bildene kan ses HER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Touringen såg meget pen ut! flott denne nye 3 serien. Hadde en 2007 som leiebil, dog en 316 må si jeg savnet min ja den gir litt mer kjøreglede etter min mening, da tenker jeg på kjørekomfort ikke motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 Nå ser det ut til at vi endelig kan avsløre fasongen på baklyktene. De blir endret og gjort om i liten E92-style.. Se disse avslørende bildene, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Dette ser betydelig bedre ut ja, tror aldri jeg kommer til å kjøpe pre facelift igjen, facelift biler er slik BMW har ment de skulle være, både eksteriørt og interiørt, kvaliteten blir også slik den skulle vært i utgangspunktet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Nå ser det ut til at vi endelig kan avsløre fasongen på baklyktene. De blir endret og gjort om i liten E92-style.. Se disse avslørende bildene, Såvidt jeg vet, er dette bilder som er fra den tiden E90 ble modellert. Jeg har sett disse bildene på nettet for ganske mange år siden, så lyktene blir nok ikke slik. Grunnen til at E90 ikke fikk de lyktene den gang, var at Audi hadde noen ganske lignende lykter mener ejg å huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Vi får vel bare vente å se da? Litt spening må det jo være! Uansett flott bil blir det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Såvidt jeg vet, er dette bilder som er fra den tiden E90 ble modellert. Men om du ser på det øverste av de 3 bildene, er jo dette under produksjonen, så her er det lov å håpe! Jeg hadde helst sett både e92 front og ende på denne jeg da, men alt de gjør med rompa på den bilen må bli en forbedring. Den mtechfangern og nye frontlyktene så ikke så dumt ut egentlig. Blir spennende å se resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 ":plx3sp80]Såvidt jeg vet, er dette bilder som er fra den tiden E90 ble modellert. Men om du ser på det øverste av de 3 bildene, er jo dette under produksjonen, så her er det lov å håpe! Ja, du sier noe der. Det så jeg faktisk ikke med en gang. De to nederste bildene derimot er jeg ganske sikker på at jeg så i en tråd på bilforumet for endel år tilbake, der E90 ble diskutert. Det var en eller annen som mente de lyktene på bildene var lyktene som E90 opprinnelig skulle ha, frem til Audi kom med disse: BMW endret da visstnok lykter til "Primera"-lyktene, som hele tråden handlet om. Har prøvd å finne denne tråden igjen, men søkefunksjonen på bilforumet er alt annet enn logisk, så jeg har ikke funnet noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Blir kansklje like disse da, men med hjørne rundt rumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Facelift E90/E91 får NY iDrive. Jeg liker den gamle løsningen svært godt og er ikke glad i alle knappene, men det ser vel helt greit ut.. Bilde og informasjon i linken under.. http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=135531 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Er ikke mye av poenget med iDrive at en ikke skal lete etter knapper? burde vel snart dukke opp noen nye bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Vet ikke om dette bildet er publisert her inne ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Kan ikke helt forstå at iDrive trenger flere knapper. Den nyeste versjonen med hurtigknapper fungerer utmerket. At de kom med en forenkling fra systemet i E65 forstår jeg godt da det nesten er litt vanskelig. Eneste problemet med iDrive slik vi kjenner det i dag (fra 3-serie, 5-serie, X5 osv) er at det har en tendens til å bli litt tregt. Jeg foretrekker datamaskiner som ikke bruker lang tid på å tenke seg om, så for mitt vedkommende er iDrive litt tregt, men absolutt brukbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå