Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Spør igjenn.. Noen som vet forskjellen på bi-xenon lykter mellom 2005-2006 mod?

Var en oppdatering på E60/61 i 09-2005. Mye av oppdateringen var elektrisk. (ble solgt som 2006 modeller i Norge) Er ikke helt sikker på dette.., men mener det ble byttet fra D2S til D1S pærer i hovedlyktene da. Korriger meg gjerne hvis jeg tar feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør igjenn.. Noen som vet forskjellen på bi-xenon lykter mellom 2005-2006 mod?

Var en oppdatering på E60/61 i 09-2005. Mye av oppdateringen var elektrisk. (ble solgt som 2006 modeller i Norge) Er ikke helt sikker på dette.., men mener det ble byttet fra D2S til D1S pærer i hovedlyktene da. Korriger meg gjerne hvis jeg tar feil...

Det er riktig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør igjenn.. Noen som vet forskjellen på bi-xenon lykter mellom 2005-2006 mod?

Var en oppdatering på E60/61 i 09-2005. Mye av oppdateringen var elektrisk. (ble solgt som 2006 modeller i Norge) Er ikke helt sikker på dette.., men mener det ble byttet fra D2S til D1S pærer i hovedlyktene da. Korriger meg gjerne hvis jeg tar feil...

Det er riktig. :)

Okei! :) Passer lyktene etter oppdatering på en bil som kom før oppdat. tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nettopp kjøpt en 520 05'modell, dagen etter ei henta den fikk ei noen merkelige elektriske feil, lysbryteren klikka -hadde kjørelys(nærlys) uansett åssen stilling bryteren stod i, noen timer etterpå begynte nødblinken å blinke.. fikk ikke skrudd den av, måtte baki å ta av batteripolen, da var det stilt av den noen timer før den begynte igjen.. dagen etterpå var bilen strømtom.. fikk også nivåfeilmelding i displayet under kjøring. Noen me erfaring om lignende episoder? Og de orange ledlysa i hovedlampene lyser ikke, noen som nevnte at det gikk ann å programmere bort i softwaren at de ikke sku lyse, stemmer det tro??

Yngve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. er det noen her som kan hjelpe meg??

Jeg har en 2007 520dat som jeg ikke får skikkelig varme i motoren på.

Har motorvarmer på om morgenen og kjører ca 3 mil til jobb, enda blir den ikke varm. var inne å byttet begge termostatene før vinteren, så tror nok ikke det har noe med de å gjøre. det er -3 ute.

Noen som har vært borti det samme??

også har jeg fått en lekasje i forkant av panoramataket. noen som kan ambefale noen som er god på å fikse slikt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjølv kjøpt meg en e61 som konebil. Men sliter med at den automatiske bagasjeromsluka begynner og sige sakte igjenn etter den har vært helt open i ca 5 sekund. Noen som har vært borti dette? Blir vel fort meget dyrt og bytte sylindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjølv kjøpt meg en e61 som konebil. Men sliter med at den automatiske bagasjeromsluka begynner og sige sakte igjenn etter den har vært helt open i ca 5 sekund. Noen som har vært borti dette? Blir vel fort meget dyrt og bytte sylindre?

Da bytter du oljen, kjøp sats 51247163663 koster 920 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...