Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Hvorfor originalt? :P Har bare gode erfaringer med Biltema batteri.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Sikkert ikke noe gale med biltema batterier. Men ville aldri satt det i min E60 ihvertfall. Den fortjener originale ting. Er myye elektronikk i denne bilen.

Og husk at vist du ikke kjøper samme batteri str. Som står der nå så må du kode inn nytt batteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du hørt om PDC sensorene? Den eneste "utfordringen" er å ettermontere M-pakke på en E60/E61 LCI, men det er i bunn og grunn relativt enkelt. Du trenger bare å kjøpe en vanlig M-tech fanger med PDC for din bil. Det er forskjell på braketten til tåkelysene, som gjør at du må ha nye. Man kan helt sikkert modifisere disse brakettene, uten å ha videre kjennskap til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har noen erfaring med baklykter?

 

har sett på disse:

http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/bmw/5-serie-e60/baklykter/ad-led-baklykter_2

 

og disse:

http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/68/1613703

 

er det noen som har erfaring med disse? 

er disse plug and play? eller må man ha en modul for og bruke disse? eventuelt hva anbefaler dere andre som har oppgradert baklys på preface biler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema-batterier er ikke bra. Jeg har knekt 3 stk på 3 år - 2 av dem satt i brukte biler jeg har kjøpt. Det ene var jeg så dum å kjøpe, men det holdt 4 mnd. Søppel så det holder...Jeg gadd ikke bytte det inn gratis på garanti for å si det sånn, handlet et bedre på Mekonomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj og æsj. Etter mitt syn er det kun originale LCI baklykter som gjør seg.

 

(Men, ja. De ovennevnte lyktene er plug and play)

 

jeg finner ikke lci lykter i gs sin katalog jeg da, har du delenummerene på de? og på de må man også ha moduler av en sort for at det skal fungere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut som at det blir bil på meg til helga! :D

hvordan er det forresten og få ettermontert shadowline lister? 

eventuelt foliere de?

 

Til dere som vil foliere og bytte nyrer: Nyrene tar du enkelt ut og lakkerer. Bruk en god heftgrunn og svart silkematt lakk. Hvordan demontere dem står det en DIY på tidlig i denne tråden.. Ang. shadowline så brukte jeg en god mattsvart elektriker teip. Pass på og vaske listene med rødsprit først, så er det bare å strekke teipen på, pass på luftbobler underveis. \:D/  På de øvre listene går det akkurat med en 20mm teip, og de nedre må dere bruke en 50mm bredde. Har kjørt med dette et år nå, og de sitter fortsatt perfekt på... :drink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...