Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Tull av bmw og lage så elendige lister at di løsner etter 170k km ;) spesielt siden det koster 4000 for nye. Er ikke snakk om klistremerker, men selve aluminiumen som ligger nedi plasten. Ser ikke helt hva som er tull med og ha mulighet til og skifte dette men..

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig at de er litt dyre, men at de løsner etter 170kkm er for dårlig, det er jeg ikke enig i.

Kanskje den som har hatt bilen før deg har brukt tynner eller sitrusrens for å vaske disse listene og dermed ødelagt limet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vertfall ha laget noe innsatser til listene som allerede var der da, istedenfor og måtte kjøpe alt nytt :P

Er det noen som har koblet ut luften bak på disse bilene og foreks. Montert vanlige coilovers? Hvordan er dette og få godkjent? Utifra der jeg har lest på nett er det hvertfall fort gjort og kode det vekk så man slipper feillamper..

Bilen vil vel aldri bli særlig stiv bak så lenge den har luft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir vel og prøve og beholde luften, bare synd den ikke funker :P Er det noen gode forum for e6x eiere med mye kunnskap :) ?

 

Har også speilfester som er irret noe ekstremt. Og jeg har originalt sort høyglans lister. Er det mulig og få kjøpt nye speilfester, eller må man bytte hele enheten? Rekner isåfall med det er dyrt :P
Er redd lakken vil henge dårlig på så korrodert aluminum som det er på speilfestene som står på nå.

 

Kunne kanskje tenkt meg og oppgradert til m5 speil men har forstått det slik at det ikke er plug and play mtp. ledninger, så da detter jeg litt ut :P Er vel også svindyrt?


Om noen har originale speil i sort høyglans så er jeg veldig int. i og kjøpe :) Speilkappe og speil har jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er for alle biler. Så det er rart den er grået ut...

 

Hva gjør denne egentlig?

 

Hvilket "hakk" er tenningen på ved dette bildet? Det kan kun aktiveres ved "første hakk".

 

Ah okai, det forklarer, for da bildet ble tatt stod bilen på tomgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulighet for å starte vifta for kupè slik at den kan bli kaldere/varmere enn om du ikke gjør det.

Både med tenningen av og tenningen på hakk 1.

Kan brukes når man feks er inne i butikken på vinteren og man ikke vil at bilen skal bli kald inni, da bruker den en sirkulasjonspumpe som pumper kjølevannet rundt og beholder kupè varm, helt til kjølevæska er blitt kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...