Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Om det bare knirker i foringa så koster det 20-30,. for ei sprøyte og et par nåler i ymse str.. Så flekker du i litt Hydraulikolje/motorolje i foringa og vipps så blir alt så fint.

Stabstag/foringer fikser man stortsett på en arbeidstime. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt spørsmål: Har måttet bytte batteri da mitt var kjørt flatt så mange ganger og blitt dårlig. Jeg har nå registrert at det er byttet batteri i ISTA+ under valg 2, der det ble byttet til en annen kapasitet. Registreringen gikk fint, men ønsker bare å dobbelsjekke om jeg må plotte inn ny kapasitet noe sted eller registrerer den dette selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Otis skrev:

ISTA kan ikke skifte batteri type eller kapasitet, mener jeg. Dette må programmeres.

Har du brukt ISTA P eller D?

Brukte ISTA+ fra ditt VMware image (Men har ikke peiling, virket som det fungerte å registrere ihvertfall) :)  Benyttet sånn ca denne guiden for å finne frem til registreringen:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2019 den 20.55, Otis skrev:

ISTA kan ikke skifte batteri type eller kapasitet, mener jeg. Dette må programmeres.

Har du brukt ISTA P eller D?

@Otis med ditt vmware image, hva ville du benyttet for å kode inn ny verdi på batteri? NCSexpert eller noe annet? Har nå 90 og ikke 110 ah. Har registrert bytte i ISTA men må også få justert selve størrelsen på batteriet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har akkurat kjøpt meg en e60. Har problemer med comfort setet på passasjer siden, det vil ikke løfte eller senke. Alle de andre funksjonene fungerer. Bare den store i midten på bildet som ikke vil.. Vet noen hva det kan være? Er det en spesiell sikring for den?

5209E95C-BFD3-463B-B36B-789D702EE93C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...