Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var vist stor slakk i bærearm så må vell byttest før jeg kjører til Sverige på onsdag? 4k hos bavaria

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

Avhengig av hvor langt du skal kjøre og hvor mye stor slakke egentlig er.

Var det 4k med hjulkontroll/justering etterpå og alt arbeid og del?

Skrevet

Noen som har prøvd LED-pærene med 20 watt i angel eyes? Har vel 5 watt i de jeg har nå. Spørs om forskjellen blir noe særlig merkbar.

Skrevet

What he said...

Og om noen har innstallert de i en lci med adaptive lykter, er jeg intressert i å høre hvordan det gikk.

Søker en på nett ang led angel eyes og adaptive lys i e60/61, så er det mye skrekk historier ute å går om problemer med det adaptive lyssystemet etterpå..

Skrevet
Noen som har prøvd LED-pærene med 20 watt i angel eyes? Har vel 5 watt i de jeg har nå. Spørs om forskjellen blir noe særlig merkbar.

Mine 6w som også er synlig i sol lys var bedre en 20w ;)

Skrevet

Mine 6w som også er synlig i sol lys var bedre en 20w ;)

Greit å høre. Da gidder jeg ikke bytte. Er fornøyd med de jeg har, og synes faktisk at man ser de tålig greit også i dagslys, spesielt ettersom jeg har Lamin-X på frontlyktene :)

Skrevet

Har nettopp kjøpt en E61 2010 modell! Fant en nøkkel lignende sak i en holder i hanskerommet i dag, virker som det kun er et deksel til noe men formen er lik som nøkkelen. Noen som vet hva dette er?

Skrevet
Har nettopp kjøpt en E61 2010 modell! Fant en nøkkel lignende sak i en holder i hanskerommet i dag, virker som det kun er et deksel til noe men formen er lik som nøkkelen. Noen som vet hva dette er?

Fant svaret selv!

Dette var adapter/holder til reservenøkkel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...