Reef89 Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Er kun Service meldinger man kan nullstille uten diagnose utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Var vist stor slakk i bærearm så må vell byttest før jeg kjører til Sverige på onsdag? 4k hos bavaria Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Avhengig av hvor langt du skal kjøre og hvor mye stor slakke egentlig er. Var det 4k med hjulkontroll/justering etterpå og alt arbeid og del? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Blir vell 130 mil til sammens, ja han sa det var inkl arbeid vertfall Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 ca 2000 kr er det i hjulstilling, så dette kan ikke være så gale pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Sjølve bærearmen kostet 2k, så satser på er inkl alt Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Om det var alt inkl, så var det svært billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Da er det vell ikke med alt, er vel aldri billig å levere bilen på verksted Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Noen som har prøvd LED-pærene med 20 watt i angel eyes? Har vel 5 watt i de jeg har nå. Spørs om forskjellen blir noe særlig merkbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 What he said... Og om noen har innstallert de i en lci med adaptive lykter, er jeg intressert i å høre hvordan det gikk. Søker en på nett ang led angel eyes og adaptive lys i e60/61, så er det mye skrekk historier ute å går om problemer med det adaptive lyssystemet etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Noen som har prøvd LED-pærene med 20 watt i angel eyes? Har vel 5 watt i de jeg har nå. Spørs om forskjellen blir noe særlig merkbar. Mine 6w som også er synlig i sol lys var bedre en 20w Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Noen som har prøvd LED-pærene med 20 watt i angel eyes? Har vel 5 watt i de jeg har nå. Spørs om forskjellen blir noe særlig merkbar. Mine 6w som også er synlig i sol lys var bedre en 20w Greit å høre. Da gidder jeg ikke bytte. Er fornøyd med de jeg har, og synes faktisk at man ser de tålig greit også i dagslys, spesielt ettersom jeg har Lamin-X på frontlyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stashdesign Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Har nettopp kjøpt en E61 2010 modell! Fant en nøkkel lignende sak i en holder i hanskerommet i dag, virker som det kun er et deksel til noe men formen er lik som nøkkelen. Noen som vet hva dette er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stashdesign Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Har nettopp kjøpt en E61 2010 modell! Fant en nøkkel lignende sak i en holder i hanskerommet i dag, virker som det kun er et deksel til noe men formen er lik som nøkkelen. Noen som vet hva dette er? Fant svaret selv! Dette var adapter/holder til reservenøkkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå