Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da stopper vi park- og tåkelys diskusjonen. Reef89 er inneforstått med konsekvensene av dette og det er derfor ikke videre nødvendlig å kverrulere om dette. Videre diskusjon tas i relevante park-/tåkelys tråder.

Skrevet

noe av det verste jeg vet er idioter med grøftelysene på når det er mørkt, skjerp dere, dem blender og det er en grunn til at dem ikke er låvlig i mørket.

Skrevet

Vist du tror det er derfor det ikke er lov har du i hvertfall misforstått fullstendig 100% xD

Men ja nok om dette, vi har egne tråder om slik diskusjon, heller ikke jeg som startet denne å jeg har alleredet meldt meg ut.

Skrevet

Vennligst les mitt siste innlegg på forrige side. Hvis du vil ha svar på dette oppførdres du til å oppsøke park- og tåkelys trådene. Innlegg som omhandler dette etter dette innlegget blir slettet uten varsel.

HER er en tråd som kan benyttes.

Skrevet

Funker de som fjernlys i en snøstorm?

Bare lurer....hahaha:p  Du er selvfølgelig velkommen til å bruke hvilke kombinasjon du selv ønsker... Men JEG mener at det ikke vil gi tilstrekkelig med lys... anyway...samtale over :)

Skrevet

Det var rimelig :) Fornøyd med resultatet?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Girer veldig smoooth nå hvertfall :-D Det var uten bytte av bunnpanne og filter, pga de mente at flushemaskina deres var så god at det var ikke nødvendig å bytte det..

Skrevet

Girer veldig smoooth nå hvertfall :-D Det var uten bytte av bunnpanne og filter, pga de mente at flushemaskina deres var så god at det var ikke nødvendig å bytte det..

Maskinen blir koblet til olje kjøleren og nei den får ikke ut driten ut av bunnpannen og filteret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...