Litjhaug Skrevet Januar 3, 2015 Skrevet Januar 3, 2015 Det er sant.... Da ringer jeg deg til sommeren, så monterer å fikser du På forhånd takk
Sheriffen Skrevet Januar 3, 2015 Skrevet Januar 3, 2015 Hei.. har sedan og det ser tørt og rent ut der. Må jeg slette feilmld etter jeg har koblet vekk ibs? Jeg hadde lignende problemer på min 04 530d. Hos meg var regulatoren/dynamoen gåen, den ladet for mye og gav feilmeld. Sett et multimeter på batteriet og start opp, se om spenningen forandrer seg i løpet av de første 5 min.
f1-gubben Skrevet Januar 3, 2015 Skrevet Januar 3, 2015 Jeg har en 2004 E60 med bi-xenon og AHL og synes dette lyser ganske så bra. Blir det enda bedre lys med LCI bi-xenon og AHL?
SweetBMW Skrevet Januar 3, 2015 Skrevet Januar 3, 2015 Nei. Ikke bare på lci oppgradering. Nyere lykter gir bedre lys ja. Men det er ikke pga lci sånn sett.
ahj Skrevet Januar 3, 2015 Skrevet Januar 3, 2015 Jeg har en 2004 E60 med bi-xenon og AHL og synes dette lyser ganske så bra. Blir det enda bedre lys med LCI bi-xenon og AHL? Hvordan ser lykteglassene dine ut da? Hvis dem er "grå" ish så blir dem langt bedre etter en runde med polering
Larsrangoy Skrevet Januar 4, 2015 Skrevet Januar 4, 2015 (endret) kan man favorittisere nøklene her? slik at setet stilles inn på innstilling 1 med ene nøkkelen og innstilling 2 med andre for eksempel? hvordan lagrer man dette. har komfort med memory. Endret Januar 4, 2015 av Larsrangoy
espenbmw123 Skrevet Januar 4, 2015 Skrevet Januar 4, 2015 (endret) flere som har problemer med at det kommer olje/gugge rundt intercooler røret ned til turboen ? m57td25 + noen som har ideer til hva jeg kan gjøre med det ? Endret Januar 4, 2015 av espenbmw123 badsha reagerte på dette 1
espenbmw123 Skrevet Januar 4, 2015 Skrevet Januar 4, 2015 også lurte jeg på om noen vet hvor denne slangen egentlig skal gå? den ligger bare oppå +kabelen til dynamoen ?
Otis Skrevet Januar 4, 2015 Skrevet Januar 4, 2015 kan man favorittisere nøklene her? slik at setet stilles inn på innstilling 1 med ene nøkkelen og innstilling 2 med andre for eksempel? hvordan lagrer man dette. har komfort med memory. Dette gjøres automatisk. Eller, det lagres ikke på setet, men mot hver nøkkel i tillegg til memory 1 og 2 på setet.
f1-gubben Skrevet Januar 4, 2015 Skrevet Januar 4, 2015 Lykteglassene er relativt nyslipte, så det skal være ok.
badsha Skrevet Januar 4, 2015 Skrevet Januar 4, 2015 flere som har problemer med at det kommer olje/gugge rundt intercooler røret ned til turboen ? m57td25 + noen som har ideer til hva jeg kan gjøre med det ? Ja du må bytte pakkningen o ringen som gå ned til turbo, hadde samme problem. Bytta både turbo og o ringen i samme slengen:)
longemann Skrevet Januar 4, 2015 Skrevet Januar 4, 2015 Jeg hadde lignende problemer på min 04 530d. Hos meg var regulatoren/dynamoen gåen, den ladet for mye og gav feilmeld. Sett et multimeter på batteriet og start opp, se om spenningen forandrer seg i løpet av de første 5 min. Hos meg lader nå ikke i det hele tatt, viser 11,3v når jeg kjører, har bestilt ny regulator for å prøve og håper ikke at det er dynamoen som er deffekt. Takk for responsen Sheriffen
Sverre_BMW525d Skrevet Januar 4, 2015 Skrevet Januar 4, 2015 (endret) Heisann, trenger litt råd ! Kjøpte en 525 Xdat 2008 modell hos bruktbilforhandler da den var gått 81000 km. Hadde 3000 km / 3 mnd garanti og nå gått 88000 km. Har vært en del tull som jeg fikk på garanti. Men nå har jeg fått tikking fra motor, og aner ikke helt hva det er. Er ikke så dreven på dette, og lurer på om dette er noe jeg kan klage på selv om bilen er gått noen hundre mil over garanti. 1. Den tikker ikke på kald motor, kun når den er blitt varm 2. Den tikker ikke alltid, kan være fin i perioder. 3. Om jeg kjører litt hardt, høye turtall osv kan den være tikkefri 4. Tikkingen høres kun under 1200 omdreininger, eller på tomgang Har tattt tre videoer i mp4 format; Link 1 www.hundvin.no/video/nr1.mp4 Link 2 www.Hundvin.no/video/nr2.mp4 Link 3 www.hundvin.no/video/nr3.mp4 Høres ut som god gammeldags ventiltikking, litt tilfeldig tikking, ikke konstant og lyden varierer litt. Høres mest ut som den kommer fra baksiden (mot vindu), kanskje mest på høyre side, vanskelig å si. Hører den bare når jeg tar ned vindu eller åpner dør. Bilen går som en kule ellers, men er jo redd for hva dette kan være. Ventilløftere, dyser, kjede ??? Og ja det er nok olje, men vet ikke hvilken olje som er på den. Tenker å skifte og blande i en flaske med "rens". Noen tips ? mvh og godt nyttår Sverre Endret Januar 5, 2015 av Sverre_BMW525d
Otis Skrevet Januar 4, 2015 Skrevet Januar 4, 2015 Det kan jo være en dyse kanskje eller en ventilløfter som henger litt. En video kan være lurt ja
Sverre_BMW525d Skrevet Januar 5, 2015 Skrevet Januar 5, 2015 Hei. La ut linker til 3 mindre videoer i redigert innlegg lenger oppe. mvh Sverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå